Obwód pod biustem | Obwód w biuście | Obwód bioder | Wysokość fig | |
S | 60-70 | 80-85 | 86-91 | 21 |
M | 65-75 | 86-89 | 89-93 | 21 |
L | 70-80 | 90-93 | 92-95 | 22 |
XL | 75-82 | 92-95 | 94-98 | 24 |
XXL | 80-85 | 96-98 | 97-100 | 25 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Bałuszyńska-Srebro |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Bałuszyńska-Srebro |
Paleta. Tarcze ćwiczeń M5. Mnożenie i dzielenie, działania mieszane
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Skarbnica wiedzy. Władcy i imperia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Marka odzieży: Ennywear
Model odzieży: 210001
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: wiskoza 95%, elastan 5%,
OpisProducenta:
Czarna, dopasowana bluzka z wiskozy, ze wstawką z przodu z zadrukowanej w panterkę satyny. Z przodu wzdłuż wstawki naszyte są trzy dwustronne kokardki. Bluzka z krótkim rękawem i wszytym logo firmy ENNYWEAR.
Skład: 95% wiskoza, 5% elastan.
Modelka na zdjęciu ma 177 cm wzrostu.
Płeć: Kobieta Typ: Krótki rękaw
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hanna Kowalewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hanna Kowalewska |
Skarby kl.2 Karty pracy do słuchowisk Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Przewodnik Step by Step. Barcelona
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ROGER WILLIAMS |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ROGER WILLIAMS |
Dziecko, rodzice, adopcja.
Ontologiczne i psychospołeczne aspekty rodzinnych form opieki zastęp
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arkadiusz Wąsiński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arkadiusz Wąsiński |
Cudze pole. Przypadki księdza Grosera. Audiobook
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Grzegorczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Grzegorczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Cezary Zbierzchowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Cezary Zbierzchowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Spawanie metodą MAG nie tylko dla początkujących.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksander Sosiński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksander Sosiński |
Język angielski Kid`s Box 1 podręcznik nauczyciela Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Caroline Nixon, Michael Tomlinson, Melanie Williams |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Caroline Nixon, Michael Tomlinson, Melanie Williams |
Nina i tajemnica ósmej nuty. Tom 2. Dziewczynka z szóstego księżyca.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moony Witcher |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moony Witcher |
Ilustrowany słownik nauki. Fizyka, chemia, biologia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Na 12 tematycznych planszach znajdują się 204 kolorowe obrazki, wśród których jest 80 zadań do rozwiązania. Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Jeżeli gracz zna rozwiązanie zadania - dotyka długopisem wybrany punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Wiek: 4+.
O biznesie po polsku. Poziom średni B1 B2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marzena Kowalska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marzena Kowalska |
Gra Family Bingo: Potyczki na patyczki
Rozgrywka
Celem gry jest ułożenie 4 żetonów z cyframi w rzędzie na swojej planszetce (pionowo, poziomo lub ukośnie). Żetony gracze zdobywają biorąc udział w zadaniach z wykorzystaniem patyczków.
Gra rozgrywana jest w rundach, w których uczestniczą wszyscy gracze. Najstarszy gracz zostaje Prowadzącym. Funkcja Prowadzącego co rundę przechodzi na kolejnego gracza. Na początku rundy Prowadzący losuje jeden duży żeton z liczbą. Następnie Prowadzący ciągnie kartę ze stosu i odczytuje zadanie. Zależnie od zadania, jest ono rozgrywane w sposób opisany na karcie. Gracze, którzy wykonali zadanie i zdobyli punkt, kładą mały żeton z liczbą na swojej planszetce w odpowiednie miejsce.
Gracz, który jako pierwszy ułoży cztery żetony w rzędzie (pionowo, poziomo lub ukośnie), wygrywa grę. Jeśli dokona tego kilku graczy w tej samej rundzie – mamy remis.
Zadania
Kto pierwszy, ten lepszy – Gracze układają z patyczków konstrukcje na czas. Tutaj liczy się szybkość.
Liczbowe potyczki – Gracze odpowiadają na pytania, chowając w dłoni odpowiednią ilość patyczków. W tej kategorii odpowiedzią na pytanie jest zawsze liczba. Przyda się umiejętność liczenia.
Mistrz pamięci – Gracze łącznie z Prowadzącym mają za zadanie zapamiętać konstrukcję na karcie i zbudować ją w sekrecie przed innymi. Dobra pamięć to podstawa.
Mistrz wiedzy – Prowadzący czyta pytanie. Wszyscy chowają w dłoni patyczek w kolorze wybranej przez nich odpowiedzi. Punkt otrzymują gracze, którzy schowali w dłoni patyczek we właściwym kolorze. Kto wykaże się największą wiedzą ogólną?
Mistrz zręczności – Prowadzący czyta zadanie, a gracze wykonują je po kolei, począwszy od Prowadzącego. Zasady przyznawania punktów opisane są na poszczególnych kartach. Prawdziwy sprawdzian zręczności.
Sekretna konstrukcja – Prowadzący dyskretnie patrzy na rewers karty. Opisuje pozostałym graczom konstrukcję, którą widzi. Gracze za zasłonkami budują opisywaną konstrukcję. Kluczem w zabawie będzie wyobraźnia.
Szczęśliwe patyczki – Prowadzący czyta zadanie. Następnie Prowadzący lub wszyscy gracze biorą dyskretnie do ręki określoną liczbę patyczków. Zasady przyznawania punktów opisane są na poszczególnych kartach. Zdolność przewidywania i łut szczęścia na pewno się przydadzą.
Zgadnij, co to? – Prowadzący dyskretnie patrzy na rewers karty. Następnie próbuje odwzorować z patyczków przedstawiony tam obiekt. Punkt otrzymuje gracz, który pierwszy odgadnie, co znajduje się na rewersie karty. Czy jesteście spostrzegawczy?
Zawartość pudełka:
- 165 kart z zadaniami
- 96 patyczków w 6 kolorach
- 16 dużych żetonów z liczbami
- 96 małych żetonów z liczbami
- 6 zasłonek dla graczy - instrukcja
Wiek: 6+
Liczba graczy: 2-6.