Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Olszański |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Olszański |
SpongeBob Kanciastoporty. Jajcarsko rzecz ujmując.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eliot Chip |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eliot Chip |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | P.D. Baccalario |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | P.D. Baccalario |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jadwiga Wilder |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jadwiga Wilder |
Puzzle 500 elementów Klif Orłowski
Wiek: 10+.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
1001 miejsc historycznych, które warto w życiu zobaczyć.
- kompendium najważniejszych miejsc historycznych świata, od cudów starożytności, jak Wielki Mur w Chinach i piramidy w Egipcie, do pomników upamiętniających znaczące momenty XX wieku.
Bogactwo obiektów z różnych epok, od jaskiń Sterkfontein koło Johannesburga w RPA (\"kolebki rasy ludzkiej\") do Checkpoint Charlie w Berlinie, ikonicznego symbolu zimnej wojny
- książka uporządkowana geograficznie i obejmująca ponad 800 barwnych fotografii
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Cavendish |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Cavendish |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Petek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Petek |
Odczuwam! Patrzę! Działam! Scenariusze do ćwiczeń rozwijających uczenie się poprzez zmysły. Zeszyt 1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Domagalska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Domagalska |
Język polski Odkrywamy na nowo LO cz.5 / zakres podstawowy i rozszerzony
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Renata Janicka-Szyszko, Magdalena Steblecka-Jankowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Renata Janicka-Szyszko, Magdalena Steblecka-Jankowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Podgórska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Podgórska |
Ciekawe dlaczego kangury mają torby.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Wood |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Wood |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Włodzimierz Krzemiński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Włodzimierz Krzemiński |
Puzzle progresywne 12+20+24+35 elementów Planes
- 12 elementów - wielkość obrazka po ułożeniu: 30 x 20 cm.
- 20 elementów - wielkość obrazka po ułożeniu: 30 x 20 cm.
- 24 elementów - wielkość obrazka po ułożeniu: 30 x 20 cm.
- 35 elementów - wielkość obrazka po ułożeniu: 30 x 20 cm.
Wiek: 3+.
Oprawa teczka.
Format 21,5x30,5 cm.
Niniejsza publikacja jest zbiorem szesnastu bajeczek. Przeznaczona jest dla logopedów, terapeutów, nauczycieli przedszkoli i szkół, rodziców i wszystkich zainteresowanych rozwojem mowy dziecka. Głównym założeniem książki jest utrwalanie wymowy głoski r. Bajeczki ze względu na to, że głoska r występuje w nich wiele razy, zmuszają do ciągłego jej używania, a tym samym automatyzowania w mowie. Mają też inne walory. Ich treść pobudza dziecięcą wyobraźnię, poszerza słownictwo, służy wyciąganiu wniosków, przypomina o wartościach ludzkich. Kolejnym atutem publikacji jest wzbogacenie treści bajek historyjkami obrazkowymi mającymi ogromne wartości edukacyjne. Historyjki te w naturalny sposób skłaniają do budowania wypowiedzi wielozdaniowych. Dziecko nie tylko opisuje to, co widzi, ale dostrzega również zawarte w historyjce związki przyczynowo-skutkowe. W przypadku, gdy ułożenie historyjki poprzedzone jest przeczytaniem bajeczki, maluchowi stawia się dodatkowe zadania - musi skoncentrować się podczas czytania, jak najdokładniej zapamiętać treść bajki, zrozumieć jej sens, przypomnieć sobie przebieg akcji, by odtworzyć wszystko za pomocą obrazków. Ilustracje dziecko wkłada do plastykowych kieszonek. Po odwróceniu prawidłowo ułożonej historyjki otrzymuje nagrodę w postaci gotowego rysunku odnoszącego się do treści bajeczki. Dodatkowym wzmocnieniem wypowiedzi są etykiety ze zdaniami utrwalającymi wymowę głoski r. Dziecko powtarza zdania za dorosłym lub samo czyta, a potem układa je obok ułożonych ilustracji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Wasilewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Wasilewicz |
Kubuś i Przyjaciele. Mam 2 latka. DW 1.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |