Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marie Louise Rudolfsson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marie Louise Rudolfsson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Kulpa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Kulpa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | P.C. Cast |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | P.C. Cast |
Ludzie renesansu. Umysły, które ukształtowały erę nowożytną.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beth Lindsmith, Robert C. Davis |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beth Lindsmith, Robert C. Davis |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Tabela rozmiarów | Całkowita dł. swetera | Sugerowany obwód biustu | Sugerowany obwód bioder | Dł. rękawa |
Uniwersalny S/M | 55 cm | 84 - 92 cm | 88-100 cm | 65 cm |
Puzzle edukacyjne Domy i kryjówki
Pyta pszczółkę Tomek.
Zaciekawiony patrzy na jeża,
Który do kopca liści zmierza.
Mrówka ciągnie do mrowiska,
W górze mieszka lis i myszka,
Wiewióreczka dziuplę stroi.
W gnieździe ptaszek się nie boi napastnika- drapieżnika:
-Niechaj on stąd zaraz zmyka!
To mieszkanko me, mój domek.
Ja go też mam- mówi Tomek.
Zestaw zawiera 24 puzzle, z których można ułożyć 12 par.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edi Bimbi |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edi Bimbi |
Atlas kamieni użytkowych. Marmury, granity, piaskowce...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Detlev Hill |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Detlev Hill |
Edukacja elementarna i elementarze porozbiorowe w II rzeczypospolitej.
Oprawa broszurowa.
Strony 96.
Format 16,0x23,5 cm.
Monografia \"Edukacja elementarna i elementarze porozbiorowe w II Rzeczypospolitej\" ma charakter historyczno - pedagogiczny. Składa się ona z trzech rozdziałów o układzie chronologiczno - problemowym. Rozdział pierwszy daje wgląd w uwarunkowania edukacji elementarnej w II Rzeczypospolitej, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji politycznej i gospodarczej kraju, ówczesnych kwestii ludnościowych oraz problemów występujących w szkolnictwie powszechnym. Rozdział drugi poświęcony jest omówieniu funkcjonowania kształcenia początkowego w dwudziestoleciu międzywojennym. Przedstawieni są uczniowie i inni uczestnicy nauczania elementarnego oraz pracujący na tym szczeblu szkolnym nauczyciele. Ponadto ukazane są formy organizacyjne nauczania początkowego, jego cele i zadania, treści oraz stosowana metodyka pracy i wykorzystywane środki dydaktyczne. W rozdziale trzecim na tle polityki Ministerstwa Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego, dotyczącej doboru podręczników szkolnych, analizie poddane zostają elementarze porozbiorowe, wykorzystywane do nauki czytania i pisania w II Rzeczypospolitej. Wnioski z dokonanych badań znajdują się w zakończeniu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Barbara Kochan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Barbara Kochan |
Zabawy ortograficzne dla dzieci
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Młynarska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Młynarska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAST1131 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAST1131 |
Opowiadania dla dzieci według Shakespeare`a.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sherryl Woods |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sherryl Woods |
Jesteś Bogiem. Historia Paktofoniki.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maciej Pisuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maciej Pisuk |
Ostrożnie. Wszystko ,co powinno wiedzieć dziecko,żeby mogło bezpiecznie bawić się w domu.
Podobno dzieci najczęściej ulegają wypadkom we własnych domach. Czy można temu zaradzić? W dużej mierze tak. Trzeba uczulić je na pewne zagrożenia. Ostre przedmioty, gorące płyny, trujące substancje - to wszystko może być niebezpieczne. Ale uwaga, \"uczulić\" nie znaczy \"nastraszyć\"! Rozmawiajmy z dziećmi, żartujmy, śmiejmy się - i czytajmy tę książkę. To naprawdę wystarczy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer E. Smith |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer E. Smith |