W listopadzie 1959 Eric przyjeżdża do Barcelony, gdzie właśnie odbywa się historyczne spotkanie pomiędzy prezydentem USA a ostatnim dyktatorem Europy. Wydaje się, że zacofana, izolowana od świata Hiszpania stanowi idealne schronienie przed długimi mackami mafii. Czarnoskóremu muzykowi nie jest jednak łatwo nie zwracać na siebie uwagi - tym bardziej, że zaczyna bywać w nowo otwartym klubie Jamborée, pierwszym jazzowym lokalu w Barcelonie. To tam poznaje niewidomego pianistę Tetego, i swoją nową miłość, Celię, nawiązuje przyjaźń z jednorękim Bernabé, weteranem wojennym o radykalnych poglądach, człowiekiem, który doskonale maskuje swoją prawdziwą tożsamość.
W końcu zaczyna układać sobie życie i dzięki mozolnym ćwiczeniom z sukcesem wraca do wykonywania swego zawodu - gry na pianinie. Niestety, los chce inaczej. Wciągnięty w morderstwo, w intrygi antyfaszystowskiego podziemia, musi stawić czoła temu, przed czym tak usilnie uciekał - swojej własnej przeszłości. I podjąć decyzję, która zaciąży na jego przyszłości...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Xavier B. Fernandez |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Xavier B. Fernandez |
Logico Piccolo Ćwiczenia w liczeniu. Liczby w zakresie 20. Dodawanie kl.1 cz.1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Izabela Sowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Izabela Sowa |
Seria niefortunnych zdarzeń. Księga dziesiąta. Zjezdne zbocze.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lemony Snicket |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lemony Snicket |
A może pójdziemy nad morze? - Wybrzeże Bałtyku w opowiadaniach, zabawach i piosenkach + CD
format B5
stron 152
oprawa miękka
Książka jest wesołą opowieścią o pięcioletnim Tomku, który mieszka w Gdańsku. Rodzice chłopca starają się, aby ich syn poznał wszystkie elementy morskiego świata: opowiadają mu o Bałtyku, statkach i morskich zwierzętach, zabierają go na wycieczki do latarni morskiej, fokarium. Tłumaczą niektóre zjawiska, np. dlaczego statek raz jest duży, a raz mały; dlaczego wydaje się, że niebo wychodzi z morza.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Barańska, Jerzy Partyka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Barańska, Jerzy Partyka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katrin Lankers |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katrin Lankers |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa, Ludwik Jerzy Kern, Tadeusz Śliwiak, Julian Tuwim, |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa, Ludwik Jerzy Kern, Tadeusz Śliwiak, Julian Tuwim, |
Bunia. Króliczek, który uciekł z domu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tina Nolan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tina Nolan |
Rozmówki polsko-hiszpańskie ze słowniczkiem
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marc Milner |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marc Milner |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Ignacy Kraszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Ignacy Kraszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
8-elementowe historyjki obrazkowe.
Oprawa teczka.
Format 20,5x29,5cm.
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 8 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt - duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, różne czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych lub samodzielnie opowiadając o tym, co przedstawia dany obrazek lub co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację lub wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię. Część historyjek dodatkowo ułatwi dziecku poznanie pewnych procesów mających miejsce w przyrodzie (np. jak rosną pomidory lub owoce) i nauczy zachowania w wyjątkowych sytuacjach (np. pomagania chorym zwierzętom). Pomoże również poznać niektóre zawody (np. rolnika) i procesy (np. budowania domu, pisania i wysyłania listu).
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Lindsay |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Lindsay |
1166 PIŻAMA DZIEWCZĘCA DŁUGA ODA 92-116