Zabawa z literkami. Ponad 80 naklejek.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
ADIDAS TABLE TENNIS POKROWIEC DOUBLEBAG AGF-10806
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ADIDAS TABLE TENNIS |
Kod producenta | AGF-10806 |
EAN | 4260202618069 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ADIDAS TABLE TENNIS |
Kod producenta | AGF-10806 |
EAN | 4260202618069 |
Akcja toczy się na granicy rosyjskiej i zachodniej strefy wpływów. Gracze są lokalnymi politykami starającymi się sięgnąć po władzę. Aby to osiągnąć, muszą skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą.
Wygra najbardziej wpływowy polityk!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | La Mame Games, Riki Tahta |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | La Mame Games, Riki Tahta |
Jak przeklinać? Poradnik dla dzieci
stron 60
format 21,5 x 33 cm
oprawa twarda
Michał Rusinek, pracownik naukowy Uniwersytetu Jagiellońskiego, pisarz i świetny tłumacz (nowy przekład klasycznej wersji Piotrusia Pana i Wendy J. M. Barriego) wpadł na genialny pomysł, by zebrać - także za pośrednictwem mediów - przekleństwa wymyślone przez dzieci i na ich kanwie napisać wierszowany poradnik. Bynajmniej nie są to trawestacje ``dorosłych`` przekleństw, ale świeże, często całkowicie absurdalne, obfitujące w zaskakujące skojarzenia frazy, za pomocą których dzieci wyrażają emocje. Czy można nie ulec urokowi powiedzenia ``O, oskoma!`` albo ``Pucho marna!``, czy ``Wydzimdzirymdzi``? Na końcu książeczki zamieszczony został alfabetyczny spis dziecięcych przekleństw.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Rusinek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Rusinek |
Gry i zabawy małżeńskie i pozamałżeńskie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Grochola, Andrzej Wiśniewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Grochola, Andrzej Wiśniewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefania Korżawska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefania Korżawska |
Rok 1989. Mała książka o pewnej kurtynie, czekoladzie i wolności
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Rusinek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Rusinek |
Manipulacje w postępowaniu karnym.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Makarowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Makarowski |
Twierdza od wewnątrz Budownictwo wojskowe na Śląsku w latach 1740 - 1806
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Podruczny |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Podruczny |
Sweter Męski Model I-09-018 GREY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Koszulka Lure LD77 + płyta CD Sensual Chill GRATIS!
Rozmiar uniwersalny S/L | Obwód biustu | Obwód talii | Obwód bioder |
87-104 cm | 58-79 cm | 86-102 cm |
Przyroda Poznać i zrozumieć SP kl.6 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Brygida Baranowska, Elżbieta Szedzianis, Robert Wers, Romana Woź |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Brygida Baranowska, Elżbieta Szedzianis, Robert Wers, Romana Woź |
Oprawa broszurowa.
Strony 224.
Format 18,5x22,0 cm.
Słuchaj swojego organizmu i daj mu to, czego potrzebuje radzi światowej sławy dietetyczka G. McKeith. Gillian McKeith osiągnęła niewiarygodne rezultaty, odmieniając nawyki żywieniowe najgorzej odżywiających się Brytyjczyków. Dzięki tej książce poznasz tajemnice jej fantastycznej diety i zmienisz swoje życie - będziesz zdrowszy i szczęśliwszy. Przestrzegając prostych rad Gillian McKeith, już wkrótce będziesz się czuł i wyglądał wspaniale. Będziesz zdumiony, jak wielkie znaczenie może mieć kilka drobnych zmian i jak łatwo je przeprowadzić. Po prostu spróbuj, a zobaczysz... Członkowie brytyjskiej rodziny królewskiej, gwiazdy filmu, show-biznesu i olimpijczycy już spróbowali.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gillian Mckeith |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gillian Mckeith |
Warszawa. Atlas kieszonkowy 1:26 000
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pojedynek mistrzów. Leonardo da Vinci i Michał Anioł.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jonathan Jones |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jonathan Jones |
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
stron 204
format 15,5 x 21,5 cm
oprawa broszurowa
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Szało, Małgorzata Rykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Szało, Małgorzata Rykowska |