Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Stephens |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Stephens |
Gracze wybierają pionki, rozkładają planszę i ustawiają pionki na planszy, każdy w swojej bazie. Wygrywa gracz, który pierwszy umieści wszystkie cztery pionki w swoim domku.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 min
Język angielski. Repetytorium. Gramatyka z ćwiczeniami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Treger |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Treger |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maurycy Polaski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maurycy Polaski |
Czytanka wyklejanka. Dzwoneczek. Cynka ratuje wiosnę.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Puzzle 500 elementów Toskania, Włochy
Wiek: 10+.
Wiersze z naklejkami. Barbara Sudoł.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Sudoł |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Sudoł |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Onichimowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Onichimowska |
oprawa miękka
format10 x 14,5 cm
stron 245
Rozmówki przeznaczone są dla osób nie znających języka lub znających go słabo. Zawierają zasób pytań i odpowiedzi, zwrotów i wyrażeń potocznych, umożliwiających porozumiewanie się w typowych sytuacjach związanych z wyjazdem i pobytem za granicą.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucyna Antonowicz- Bauer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucyna Antonowicz- Bauer |
Spóźniony słowik i inne wiersze
stron 22
format 19 x 26 cm
książka całokartonowa
``Płacze pani Słowikowa w gniazdku na akacji, Bo pan Słowik przed dziewiątą miał być na kolacji, Tak się godzin wyznaczonych pilnie zawsze trzyma, A już jest po jedenastej - i Słowika nie ma!`` W tej pięknie ilustrowanej książeczce dzieci znajdą ten oraz inne, równie znane i piękne wiersze Juliana Tuwima.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1150 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1150 |
Dyktanda i zabawy ortograficzne klasa 2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Michalec |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Michalec |
Religia Jezus prowadzi i zbawia GIMN kl. 3 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Marek, Anna Walulik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Marek, Anna Walulik |
Marka odzieży: Kamea
Model odzieży: Milena
Rodzaj Oferty: Oferta bieżąca
Nowość: NIE
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: wełna 90%, poliamid 10%,
Opis Producenta:
Milena to jednokolorowy, podwójny beret z ozdobnym kwiatem na boku, którego środek wypełniony jest błyszczącymi koralikami. Idealny dla eleganckich i modnych Pań.
W tym berecie każda kobieta poczuje się modnie i wyjątkowo.
Czapki i szaliki KAMEA gwarantują znakomitą jakość, piękno, komfort, ciepło i styl w którym każda kobieta poczuje się atrakcyjnie.
Skład: 90% wełna, 10% poliamid. Płeć: Kobieta Typ: Czapka
Pomyśl i odgadnij.Trening logicznego myślenia dla dzieci.
oprawa twarda
strony 64
format 17x24,2cm
Niniejsza książeczka jest zbiorem ćwiczeń, które rozwijają przede wszystkim umiejętność logicznego myślenia. Ale nie tylko: również spostrzegawczość, uwagę czy umiejętność kojarzenia, ponieważ wszystkich tych procesów intelektualnych nie da się od siebie oddzielić. Pomyśl i odgadnij składa się z 58 kart treningowych. Każda karta to 6 (czasami więcej) zabawnych ilustracji, do których odnoszą się dwa pytania – jedno na górze, a drugie na dole. Pytanie z górnej półki (czyli pytanie na górze) adresowane jest do nieco starszych dzieci zdolnych już do logicznego i abstrakcyjnego myślenia. Prawidłowa odpowiedź jest tylko jedna z sześciu możliwych. Ale nie wystarczy, by dziecko odpowiedziało jedynie na zadane pytanie. Kolejnym etapem powinno być uzasadnienie wyboru. Jeśli pytania te są za trudne dla dziecka powinniśmy ograniczyć się tylko do pytań z dolnej półki (pytań na dole), które są znacznie łatwiejsze. Te pytania z założenia są kierowane do młodszych dzieci lub dzieci z deficytami, ponieważ u nich myślenie logiczne i abstrakcyjne jest jeszcze w powijakach. Tu ćwiczymy głównie spostrzegawczość i koncentrację.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Częścik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Częścik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Milena Trziszka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Milena Trziszka |
Zwierzęta w zoo. Rosnę i poznaję.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |