Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Łukasz Wierzbicki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Łukasz Wierzbicki |
Plastyka Kraina sztuki GIMN kl.1-3 ćwiczenia / Sztuka w przestrzeni publicznej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lidia Frydzińska-Świątczak, Beata Marcinkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lidia Frydzińska-Świątczak, Beata Marcinkowska |
Cyferki z Ziutkiem. Książeczka edukacyjna z naklejkami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Mrynarka Damska Model C-40-003 BROWN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Wesoła szkoła i przyjaciele kl.2 Ćwiczymy pisanie cz.5 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimiera Chłopecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimiera Chłopecka |
Żona Adama Schonberga, zdolnego studenta medycyny, niespodziewanie oświadcza, że jest w ciąży. Chłopak musi przerwać studia i poszukać pracy, która pozwoli mu utrzymać rodzinę. Znajduje zatrudnienie w jednej z wielkich firm farmaceutycznych. Jak się okazuje, koncern jest właścicielem kliniki, pod opieką której pozostaje żona Adama. Młody człowiek odkrywa przerażające powiązania pomiędzy obiema firmami oraz ogromne niebezpieczeństwo, które czyha na jego najbliższych...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robin Cook |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robin Cook |
Poznajemy świat. Zabawa z naklejkami. Owoce i warzywa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 645
format 15,0 x 21,0 cm
Za przykładem Cycerona zwie się zazwyczaj Herodota ojcem historii. Wielki mówca rzymski miał prawo tak go nazywać według pojęć starożytnych o historii, które różnią się od naszych. Jednak poznanie twórczego talentu pisarza oraz środowiska, w jakim powstało jego dzieło, pozwala wyznaczyć mu odpowiednie miejsce w historii kultury helleńskiej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Seweryn Hammer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Seweryn Hammer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ken Follett |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ken Follett |
Wymiary: dł. 155 cm., szer.38 cm.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Catherine Ashley Morgan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Catherine Ashley Morgan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wanda Chotomska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wanda Chotomska |
Listy na wyczerpanym papierze + CD MP3.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeremi Przybora, Agnieszka Osiecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeremi Przybora, Agnieszka Osiecka |
Atlas. Austria 1:200 000. Marco Polo.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
FISZKI. Język angielski - Słownictwo 1A1 dla początkujących.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BABELL |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BABELL |