Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Pruś |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Pruś |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
format 15 x 14 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 160
format 14 x 16,5 cm
oprawa broszurowa
Wydanie dwujęzyczne. Tragikomedia ``Czekając na Turka`` pokazuje ludzi, którzy czują się wykluczeni, bo nie chcą postępu. Jest w niej coś z Becketta i Mrożka. Sztuka została napisana w ramach europejskiego projektu teatralnego Instytutu Goethego ``After the Fall - Europe After 1989``, realizowanego we współpracy z Teatrem Narodowym w Dreźnie, Biurem Teatralnym w Mulheim an der Ruhr i Federalną Centralą Kształcenia Politycznego ze wparciem finansowym Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Premiera odbyła się 19 czerwca 2009 roku w Starym Teatrze w Krakowie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Stasiuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Stasiuk |
Poznaję pierwsze angielskie słowa. Część 1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Stalowe szpony. Operacja Cytadela.
Lato 1943. Po upokarzającej ducha niemieckiej armii klęsce pod Stalingradem Hitler desperacko pragnie odzyskać inicjatywę na froncie wschodnim - decyduje się na przeprowadzenie wielkiej operacji oskrzydlającej pod Kurskiem o kryptonimie \"Cytadela\". Dla Niemców będzie to bitwa o wszystko, dla Rosjan starcie na wyczerpanie sił. Batalion Szturmowy SS Wotan odegra niebagatelną rolę jako szpica nacierającego korpusu pancernego SS. Pewni zwycięstwa Niemcy zderzą się z 5. Armią Pancerną generała Rotmistrowa... Zapowiada się bitwa gigantów...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leo Kessler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leo Kessler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rafał Klimczak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rafał Klimczak |
Zestaw gry zawiera:
80 kartoników pogrupowanych w pary, mające na jednej stronie takie same obrazki w parze. Na kartonikach znajdują się fotografie najciekawszych zabytków i miejsc z całego świata.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2-6
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anais |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anais |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Ogniem i mieczem. Audiobook CD mp3.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Sienkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Sienkiewicz |
Plastyka W tym cała sztuka GIMN kl.1-3 przewodnik metodyczny
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Brzezińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Brzezińska |
12 sekretów kobiet, które osiągnęły sukces. Życiowe vademecum dla twórczych kobiet
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gail Mcmeekin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gail Mcmeekin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek |
Informatyka Europejczyka SP kl.4-6 ćwiczenia cz.1 / Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, Ope
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Kiałka, Danuta Kiałka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Kiałka, Danuta Kiałka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Chojnowska, Mariusz Chojnowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Chojnowska, Mariusz Chojnowski |
Psychologia zachowań konsumenckich
format B5
oprawa twarda
stron 424
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka |