Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Singer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Singer |
Czy Twój przedszkolak dojrzał do nauki?
format 14,5x20,5 cm
opraw miękka
stron 204
Zanim zabrzmi pierwszy dzwonek, wielu rodziców zastanawia się, czy ich dziecko dojrzało do rozpoczęcia nauki w szkole. Czy będzie umiało sprostać nowym wymaganiom? Jak mu pomóc w tym przełomowym momencie? A może należałoby przedłużyć mu dzieciństwo? Decyzję o odroczeniu obowiązku szkolnego można podjąć tylko wspólnie z psychologiem i pedagogiem. Zależy ona w dużym stopniu od rozwoju dziecka i jego przygotowania przedszkolnego do nauki. W naszym poradniku rodzice znajdą odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, m.in.:
Co to jest dojrzałość (gotowość) szkolna dziecka?
Jak wcześnie rozpoznać ryzyko dysleksji?
Jakie są objawy nadpobudliwości ruchowej, a jakie silnego zahamowania?
Praktyczne rady dla rodziców pięcio- i sześciolatków oraz wychowawców, jak wspomagać rozwój dziecka.
Autor opisuje kryteria gotowości szkolnej oraz podstawowe trudności związane z uczeniem się, które napotyka dziecko. Ważną część poradnika stanowią szczegółowe studia przypadków, które pokazują, jak określić dojrzałość szkolną, oraz kwestionariusze i testy umożliwiające samodzielne przeprowadzenie oceny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Brejnak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Brejnak |
Pingwiny z Madagaskaru. D 7004
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Ocenianie szkolne bez tajemnic
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bolesław Niemierko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bolesław Niemierko |
Królewna Śnieżka i inne bajki. Magia baśni.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Johan Theorin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Johan Theorin |
J.hiszpański. Gramatyka w pigułce.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Karen Traviss |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Karen Traviss |
Angielski fiszki Prepositions + CD
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andy Edwins, Marcin Kołakowski, Michał Podsiadło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andy Edwins, Marcin Kołakowski, Michał Podsiadło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bartosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bartosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marta Pustuł |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marta Pustuł |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dariusz Rekosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dariusz Rekosz |
Media. Szkic z filozofii i pedagogiki dystansu
format B5
stron 152
oprawa twarda
Niniejsza książka mieści się, pod względem poruszanej w niej problematyki, w obszarze zainteresowań pedagogiki kultury. Autor pyta w niej o współczesność, próbuje nadać zachodzącym w niej przeobrażeniom jakiś - na własny użytek zdefiniowany - sens, zastanawia się nad zadaniami edukacji, jakie z tych przeobrażeń mogą wynikać. Próbuje się przyjrzeć pewnym aspektom współczesnej kultury okiem człowieka poszukującego w niej jakiejś - choćby paradoksalnej i nieciągłej - logiki, i zastanowić się na tym, jakie z tego obrazu mogą płynąć konsekwencje dla myślenia o edukacji. Kwestią interesującą go szczególnie jest kulturowa heterogeniczność, nieciągłość właśnie, stanowiąca o swoistej policentryczności (czy wręcz decentracji, braku centrum) współczesnego pejzażu kulturowego. Można powiedzieć, że mamy tu do czynienia z dość zasadniczą zmianą metafor orientujących myślenie o edukacji i kulturze. Niniejsza książka jest krytycznym esejem: próbką, szkicem, zarysem problemu. Jest to jedynie zapis własnej próby rozumienia współczesnego ``pejzażu medialnego`` w kontekście zadań stawianych edukacji. Może jednak przyczynić się nieco do wzmożenia dyskusji na temat zadań edukacji w symulowanym przez telewizję świecie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Szkudlarek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Szkudlarek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maciej Szaciłło, Monika Mrozowska-Szaciłło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maciej Szaciłło, Monika Mrozowska-Szaciłło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jean Echenoz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jean Echenoz |