Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alexander Mccall Smith |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alexander Mccall Smith |
Caramella chemise - koszulka + stingi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | David Biggs |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | David Biggs |
Język polski O to chodzi! SP kl.4 ćwiczenia cz.2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Karina Mucha |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Karina Mucha |
Podstawy konstrukcji maszyn Podręcznik do nauki zawodu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Janusz Torzewski, Janusz Telega, Krzysztof Grzelak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Janusz Torzewski, Janusz Telega, Krzysztof Grzelak |
Kuchnia. Przepisy z serca domu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nigella Lawson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nigella Lawson |
Tabela rozmiarów | Obwód bioder |
XS (34) | do 82 cm |
S (36) | 82-92 cm |
M (38) | 92-104 cm |
L (40) | 104-114 cm |
XL (42) | 114-126 cm |
XXL (44) | 126-136 cm |
Psychologia wpływu mediów .Wybrane teorie, metody, badania
format B5
stron 200
oprawa twarda, szyta
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza skutkami i mechanizmami ich działania.
W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień, skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.
Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań oraz w sposobach prowadzenia badań. Z opracowania mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, osoby zarządzające mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęcić do refleksji na temat procesów psychologicznych czy społecznych, które sami inicjują poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w publikacji znaleźć coś dla siebie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kołodziejczyk, Dorota Kubicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kołodziejczyk, Dorota Kubicka |
Stara baśń (oprawa twarda kolorowa)
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Ignacy Kraszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Ignacy Kraszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
format 12,3 x 19,5 cm
oprawa miękka
``Mieszkanie we Francji to umiejętność, nad którą trzeba pracować. Spędziłem tu połowę swego dorosłego życia i wciąż się uczę. Ta książka jest podsumowaniem wszystkiego, czego nauczyłem się dotychczas`` - pisze we wstępie Stephen Clarke, autor bestsellerowych powieści o francuskich przygodach Anglika Paula Westa, ``Merde! Rok w Paryżu`` i ``Merde! W rzeczy samej``. W istocie Clarke podaje esencję wiedzy zgromadzonej podczas badań terenowych, które od dwunastu lat prowadzi nad Sekwaną. Z tego pełnego błyskotliwych anegdot, sarkastycznych komentarzy i bon motów na każdą okazję podręcznika survivalu dowiemy się, że Francuz zawsze ma rację (a w każdym razie nigdy nie przyzna, że się myli) a także dowiemy się jak zostać dobrze obsłużonym (albo w ogóle obsłużonym) w paryskiej restauracji? Jak prowadzić negocjacje biznesowe i jak romansować z Francuzką? Jak radzić sobie z francuskim sąsiadem i do czego służy tamtejsza służba zdrowia?...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Clarke Stephen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Clarke Stephen |
Smyk liczy w mig kl.1 ćwiczenia zeszyt 1 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Teresa Oleksak, Krystyna Jankowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Teresa Oleksak, Krystyna Jankowska |
stron 264
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa broszurowa
Inne wcielenie publicysty znanego z książek i tekstów prasowych - jeszcze bardziej kąśliwe i bezlitosne w negliżowaniu głupoty, obłudy, zadęcia i małości polskich elit. Wybór felietonów ``szybkiego reagowania`` ze stron Interia.pl. Salon24.pl. niezalezna.pl i rp.pl. - zwięzłych i ostrych, pisanych żywym językiem, mimo aktualnej tematyki ponadczasowych. Autor tropi mendy i upiory codziennego magla, a polskie horrory, skandale i hańby pokazuje jak na widelcu z odważną zaczepnością. Z brawurą nokautuje podejrzane mity i okrzyknięte niepodważalnymi autorytety. Smakowity kąsek dla wielbicieli dobrej publicystyki!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rafał Ziemkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rafał Ziemkiewicz |
Budowanie i majsterkowanie w ogrodzie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | H. Hildebrandt, Max Kirschner |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | H. Hildebrandt, Max Kirschner |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Kiełbus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Kiełbus |
Polska 2012. Poznań. Praktyczny przewodnik kibica.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Disney. Ucz się z nami. Liczenie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |