Rozwój duchowy a samoświadomość.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Kotasiński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Kotasiński |
Marka odzieży: LL
Model odzieży: Boogie
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: bawełna 96%, elastan 4%,
Ciążowa: TAK
Rodzaj dekoltu: okrągły
OpisProducenta:
Komfortowa piżamka Boogie w świetnym zestawieniu kolorystycznym.
- lużna góra typu oversize
- z przodu nadruk uroczego króliczka
- dekolt okrągły
- krótki rękaw typu kimono
- melanżowe spodnie o długości 3/4
- po bokach kieszenie
- w pasie wygodna gumka oraz ozdobne troczki
- nogawki wykończone mankietem
- piżamka wykonana jest z wysokiej jakości bawełnianej dzianiny
- do kompletu polecamy szlafrok Boogie
Skład: 96% bawełna, 4% poliester.
Płeć: Kobieta Typ: piżama
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Nie lubię jeść. Julka poznaje świat
format 18,5 cm x 18,5 cm
stron 12
ilustracje barwne
Julka poznaje świat to seria książek dla dzieci w wieku od 2 do 4 lat. Tytułowa bohaterka przestaje być maluszkiem i przygotowuje się do okresu przedszkolnego. Uczy się korzystać z WC, dzielić zabawkami, zostaje z nianią, poznaje nowe smaki i cały otaczający ją świat. Jest ciekawa zmian, ale jednocześnie się ich boi. Nasze dzieci postrzegają rzeczywistość tak jak Julka. Najbezpieczniej czują się z mamą, a wprowadzane zmiany burzą ich dotychczasowy świat. Na przykładzie Julki pokażmy im, że stawianie kolejnych kroków wcale nie jest trudne, przynosi ogromną radość i poczucie dumy z własnego sukcesu. Te książki to swego rodzaju przewodnik także dla rodziców, którzy w mądry sposób pragną wprowadzić swoje dziecko w kolejny etap jego rozwoju.
- Nie będę jeść! Ten okrzyk znają chyba wszyscy rodzice. Jak sobie poradzić z takim problemem? Sprawdźmy, jaką receptę wynalazła mama Julki. Julka nie lubiła jeść. Jabłka były dla niej zawsze za kwaśne, mleko za gorące, zupa za gęsta, mięso za twarde, a serek... Serek zbyt serkowaty. Tylko słodycze były w sam raz, choć też oczywiście nie wszystkie .
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Stańczewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Stańczewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Carman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Carman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marian Murawski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marian Murawski |
Matematyka LO kl.1-3 ZDASZ.TO Repetytorium maturalne 2015 / zakres podstawowy
CAła teoria i zadania – wszystko w jednym miejscu.
Dostępne zarówno w wydaniu papierowym, jak i na interaktywnej platformie edukacyjnej (w wydaniu papierowym znajduje się kod dostępu do repetytorium elektronicznego).
– arkusze maturalne z kluczem odpowiedzi
– ponad 1300 zadań
– 54 tematy maturalne
– podpowiedzi do zadań
– rozwiązania do wszystkich zadań
– zadania z gwiazdką
– TEST na wejście
– aktualne postępy w nauce
– MULTIMEDIA
– słownik pojęć
Repetytorium ZDASZ.TO gwarantuje wysoką jakość merytoryczną. Oparte jest na podstawie programowej kształcenia ogólnego Ministerstwa Edukacji Narodowej. Zawiera zadania zgodne z przykładowymi arkuszami maturalnymi Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Uwzględnia wszystkie zmiany w wymaganiach i zasadach NOWEJ MATURY 2015.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | PIOTR DARMAS, Adam Makowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | PIOTR DARMAS, Adam Makowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Paul Evans |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Paul Evans |
Marka odzieży: Enny
Model odzieży: 190053
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliester 95%, elastan 5%,
OpisProducenta:
Bluzka z kolekcji ENNY wykonana z gładkiej, przyjemnej w noszeniu dzianiny, wykończonej u dołu z przodu oraz tyłu, efektownym haftem. Neonowa nitka haftu odwołuje się do modnych, jaskrawych kolorów. W połączeniu ze stonowaną kolorystyką dzianiny tworzy wywarzone połączenie klasyki z nowoczesnością.
Skład: 95% poliester, 5% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Krótki rękaw
Skarpety męskie Perfect Man kpl. 3pary
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mirosław Szymański |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mirosław Szymański |
300 postaci, które zmieniły historię Polski i świata. Ilustrowana encyklopedia sławnych ludzi
stron 320
format 29,0 x 23,0 cm
oprawa twarda
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Disney Księżniczka. Kolorowanka- naklejanka NS2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Oprawa broszurowa.
Strony 160.
Format 16,5x23,5 cm.
Jeśli musisz poprowadzić zebranie w pracy, wygłosić mowę przed szeroką publicznością, zabrać głos podczas konferencji, chcesz zabłysnąć przed komisją egzaminacyjną lub w trakcie spotkania o pracę albo po prostu powitać gości przybyłych na uroczystość rodzinną, powinieneś zapoznać się ze złotymi regułami wystąpień publicznych.W poradniku tym przedstawiono podstawowe zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Dowiesz się z niego, jak celnie dobierać słowa, jak rozpocząć przemówienie, by przykuć uwagę słuchaczy i jak je zakończyć, by pozostawić po sobie dobre wrażenie. Nauczysz się właściwie wykorzystywać narzędzia pomocne podczas prezentacji, wykładu bądź konferencji. Opanujesz także pozawerbalny sposób wpływania na publiczność - wypracujesz odpowiednią postawę i gestykulację. W książce opisano również skuteczne sposoby zwalczania tremy.Na konkretnych przykładach wystąpień publicznych, ilustrujących zarówno pozytywne zachowania, jak i błędy, pokazano, jak przemawiać, by odnieść sukces. Głos więźnie Ci w gardle? Czujesz pustkę w głowie? Jeśli każde wystąpienie publiczne sprawia, że zżera Cię trema, ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bernard Blein |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bernard Blein |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek, Elen Lescoat |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek, Elen Lescoat |
Geografia Ziemia i ludzie GIMN kl.2 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zofia Wojtkowicz, Grażyna Wnuk, Elżbieta Makos-Makarska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zofia Wojtkowicz, Grażyna Wnuk, Elżbieta Makos-Makarska |
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
format 15,5 x 23,0 cm
oprawa miękka
stron 336
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: * Co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta? * Co zapamiętujemy z reklam i dlaczego? * Co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Grochowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Grochowska |