Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer E. Smith |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer E. Smith |
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Konarzewska-Żuczek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Konarzewska-Żuczek |
Książeczka edukacyjna polsko-angielska
Puzzle 1000 elementów Old Port, Gdańsk
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sue Bentley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sue Bentley |
Rozmiar | Wzrost | Obwód w biuście | Obwód w biodrach | Długość haleczki |
S | 158-164 | 86-90 cm | 88-92 cm | 82 cm |
M | 164-170 | 90-94 cm | 92-96 cm | 84 cm |
L | 176-182 | 94-98 cm | 96-100 cm | 86 cm |
XL | 176-182 | 98-102 cm | 100-104 cm | 88 cm |
XXL | 176-182 | 102-106 cm | 104-108 cm | 90 cm |
XXXL | 176-182 | 106-110 cm | 108-112 cm | 92 cm |
Bawełniane figi damskie z dodatkiem elastanu 5%. Pakowane po trzy sztuki w foliowy woreczek w kolorze niebieskim, białym w paski i kropki. Podana cena jest ceną za komplet
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | LAMA |
Kod producenta | LAMFI819BIX |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | LAMA |
Kod producenta | LAMFI819BIX |
Rozmiar | Obwód w biuście | Obwód w talii | Obwód w biodrach |
S/L | 84 - 96 cm | 54 - 84 cm | 82 - 114 cm |
XL/XXL | 96 - 108 cm | 84 -114 cm | 114 - 146 cm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agata Mańczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agata Mańczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Henderson Bokserki Burito 18724
Marka odzieży: Dkaren
Model odzieży: Kalina
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: wiskoza 92%, elastan 8%,
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Kobieca koszulka damska Kalina.
- ramiączka regulowane, nieodpinane
- z przodu wstawka z kuszącej koronki
- ozdobna, satynowa kokardka
- koszulka wykonana jest z przyjemnej w dotyku, wiskozowej dzianiny
- idealnie dopasowuje się do sylwetki
Skład: 92% wiskoza, 8% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Koszulka
Spódnica Spódnica Model H000125 Red
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Dziecko w świecie współdziałania.
Tom 2.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Oprawa broszurowa.
Strony 288.
Format 13,5x20,5cm.
Pierwsze wybryki bohaterki Seksu w wielkim mieście. Zanim została bohaterką Seksu w wielkim mieście, Carrie była zupełnie zwykłą nastolatką z zupełnie zwykłego amerykańskiego miasteczka. Czy to możliwe? Oczywiście że nie! Jej styl i uwielbienie dla najdziwniejszych butów vintage wzbudzały kontrowersje w całej szkole. Jej poczucie humoru i cięte dowcipy już wtedy wyróżniały ją z tłumu. No i oczywiście od zawsze miała niezwykłe przemyślenia na temat kobiet, mężczyzn i związków. Z naciskiem na związki, bo w ostatniej klasie liceum Carrie poznała pierwszą miłość swojego życia, Sebastiana Kydda. I cały jej świat wywrócił się do góry nogami. Chłopak kobieciarz, problemy z przyjaciółmi, szalona siostra i pierwsze próby pisarskie - tak kształtowała się Carrie, którą wszyscy znamy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Candace Bushnell |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Candace Bushnell |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Misebla |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Misebla |
Ucz się z Tomkiem. Nauka na wesoło. Pośpiesz się, Edku!. Która godzina?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
stron 204
format 15,5 x 21,5 cm
oprawa broszurowa
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |