Kobieta zawsze może polegać na swoich przyjaciółkach, czyżby? Co robić, gdy przyjaźń okazuje się bolesna, szkodliwa bądź po prostu toksyczna? Susan Shapiro-Barash bada dziesięć typów kobiecej przyjaźni i wyjaśnia dlaczego kobiety nie potrafią kończyć toksycznych relacji. W książce każda z nas znajdzie rady, jak rozpoznać prawdziwą przyjaźń, nie dać się ranić oraz jak uwolnić się od toksycznej przyjaźni.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Susan Shapiro Barash |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Susan Shapiro Barash |
Miłość i strach. Dzieje uczuć kobiet i mężczyzn. Tom 2: Cywilizacje starożytne.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Besala |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Besala |
Crow. Thorgal Louve Tom 4 / oprawa miękka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Baśnie. Lektura z opracowaniem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charles Perrault |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charles Perrault |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Chmielewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Chmielewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrea Stensitzky, Aloys Berg, Daniel Konig |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrea Stensitzky, Aloys Berg, Daniel Konig |
Matematyka. Przegląd zadań maturalnych
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Zaremba |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Zaremba |
Geografia praktyczna. Trzęsienie ziemi.
Oprawa twarda.
Strony 48.
Format 21,5x30,5cm.
\"Geografia praktyczna\" jest oryginalną serią poruszającą wszystkie aspekty geografii. Każdy tytuł, z tej wizualnie zachwycającej serii 10. książek, odsłania kompleksowe zagadnienia i umożliwia szybki dostęp do niezbędnych faktów. Zwięzły tekst, przejrzyste informacje oraz barwne zdjęcia i ilustracje powodują, że każdy, kto sięgnie po tę serię, łatwo przyswoi sobie jej treść.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSFRIGA |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSFRIGA |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edy Poppy |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edy Poppy |
Kubuś i Przyjaciele. Poznajemy przyrodę. KBO 1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Kicia Kocia zostaje policjantką.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anita Głowińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anita Głowińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Carlos Ruiz Zafon |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Carlos Ruiz Zafon |
- służą do lepszego opanowania zasad ortograficznych, mogą być stosowane
na różnorodnych zajęciach
- nauczyciel wymienia różne wyrazy z trudnościami ortograficznymi, dzieci sygnalizują lizakiem ich poprawną pisownię
- nauczyciel podnosi lizak np. z „ rz ”, dzieci podają wyrazy, które już wcześniej poznały
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Kostium kąpielowy Maya Paski-Skipper M-359
Rozmiar kostiumu | Obwód w biuście | Obwód pod biustem | Obwód bioder | Wysokość tyłu fig |
S | 80-82 cm | 68-73 cm | 82-90 cm | 20 cm |
M | 83-85 cm | 71-76 cm | 88-94 cm | 21 cm |
L | 86-88 cm | 74-79 cm | 92-98 cm | 22 cm |
XL | 89-91 cm | 77-82 cm | 96-102 cm | 23 cm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lieve Boumans |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lieve Boumans |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Vandermeer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Vandermeer |