Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Gorsenia biustonosz k205 viviane
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORBI205 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORBI205 |
Kąpielówki Jason2 M-108 czarno-błękitne
Rozmiar | Obwód poniżej pasa (na wysokości górnej części kąpielówek) |
M | 80 - 84 cm |
L | 85 - 88 cm |
XL | 89 - 92 cm |
XXL | 93 - 96 cm |
XXXL | 97 - 100 cm |
XXXXL | 101 - 104 cm |
Pończochy Calze 01 Ars Amandi Gatta
My-razem w społeczeństwie. Scenariusze zajęć dla uczniów szkół gimnazjalnych
format B5
stron 72
oprawa miękka, klejona, folia matowa
Książka jest zbiorem scenariuszy skierowanych do nauczycieli, pedagogów i psychologów pracujących w gimnazjach, aby przeprowadzić zajęcia z młodzieżą. Program ten może być stosowany jako całość bądź pojedyncze scenariusze. Tematyka obejmuje szeroko rozumiany zakres kompetencji społecznych, takich jak: umiejętność pracy w grupie, komunikacja, asertywność, czy radzenie sobie ze stresem. Biorąc pod uwagę trudności, jakie w pracy z młodym człowiekiem napotykają m.in. nauczyciele, program ten może pomóc nam dotrzeć do młodego człowieka, a młodzieży ma szansę przekazać dodatkowe kompetencje społeczne. Większość scenariuszy, ćwiczeń była stosowana przez autorkę w jej codziennej pracy. Książka skierowana jest do nauczycieli, pedagogów, psychologów szkolnych, aby uatrakcyjnić ich zajęcia z młodzieżą w wieku gimnazjalnym. Zbiór ten może być także wykorzystywany przez poradnie psychologiczne.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Banasiewicz-Tenerowicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Banasiewicz-Tenerowicz |
Pons. Starter plus. Angielski.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michalina Kłosińska-Moeda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michalina Kłosińska-Moeda |
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Pigneur Yves |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Pigneur Yves |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Mercedes Benz A140, A160, A190, A210, A160CDI, A170CDI
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hans Rudiger Etzold |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hans Rudiger Etzold |
Historia dla maturzysty LO kl.1-3 sprawdziany / Wiek XIX
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Kowal |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Kowal |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeaniene Frost |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeaniene Frost |
Ćwiczenia gimnastyczne i gry sportowe w klasach 1-3 szkoły podstawowej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Stolarczyk, Beata Giergielewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Stolarczyk, Beata Giergielewicz |
Koszulka Scratch My Black LD68 + stringi + płyta CD Sensual Chill GRATIS!
Rozmiar uniwersalny S/L | Obwód biustu | Obwód talii | Obwód bioder |
87-104 cm | 58-79 cm | 86-102 cm |
Miłość, flirt oraz inne zdarzenia losowe
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer Echols |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer Echols |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Wychowanie do wolności. Pedagogika Rudolfa Steinera. Obrazy i relacje z międzynarodowego ruchu szkół
format B5
stron 338
oprawa twarda
Pedagogika prezentowana w Wychowaniu do wolności odrzuca pragmatyczny, w istocie postherbartowski model technologii wychowania, sprowadzający się do manipulacji człowiekiem, przywracając mu jego duchowy wymiar: nauczyciel szkoły waldorfskiej nie urabia wychowanka, nie wtłacza go w gotowe wzorce ``ról społecznych``, nie narzuca mu spreparowanego światopoglądu, lecz pomaga mu w jego wysiłku stawania się, dorabiania się osobowości w wysiłku bycia człowieka jako bytu przytomnego w świecie, w jego autonomicznym rozwoju ku wewnętrznej wolności sądzenia i stanowienia o sobie i świecie. Spirytualistyczno-teozoficzny (antropozoficzny) fundament filozofii Rudolfa Steinera może się wydawać Czytelnikowi kontrowersyjny ze względu na swój radykalnie alternatywny i uniwersalistyczny charakter, i taką też może się mu jawić wywiedziona z niego pedagogika, lecz szkoły waldorfskiej przez niemal stulecie swej działalności pokazały swą niezaprzeczalną praktyczną wartość wychowawczo-dydaktyczną, tworząc - w trudnych warunkach konkurencji z systemami szkół państwowych - rzeczywistą dla nich alternatywę. Książka zdaje sprawozdanie z tej działalności już ponad 900 szkół w świecie (w tym kilku w Polsce). Napisana niezwykle komunikatywnie, bogato ilustrowana, ukazuje obraz pedagogiki radości barwnego dzieciństwa zabawy, naśladowania i fantazji twórczej, poszukującej młodości, nie pozbawionej jednak dobrodziejstwa autorytetu, rozwoju ku samodzielności sądzenia i dojrzałości nieindyferentnej dorosłości.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arne Klingborg, Frans Carlgren |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arne Klingborg, Frans Carlgren |