Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leila |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leila |
Religia Świadek Chrystusa w kościele LO kl.2 podręcznik
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zeszyty dla najmłodszych. Kolory.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Powstanie Warszawskie. Rozpoznani
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maciej Piwowarczuk, Iza Michalewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maciej Piwowarczuk, Iza Michalewicz |
Język angielski Repetytorium LO kl.1-3 / Poziom podstawowy i rozszerzony
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Mizgała, Marzena Grzegorczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Mizgała, Marzena Grzegorczyk |
Statystyka w zadaniach. Część 2. Statystyka matematyczna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bruce Chatwin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bruce Chatwin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Geografia Nowa nasza planeta GIMN kl.1 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Majchrzak, Paweł Wład |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Majchrzak, Paweł Wład |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bernd Ingmar Gutberlet |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bernd Ingmar Gutberlet |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Szymon Chudyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Szymon Chudyk |
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia
format B5
stron 244
oprawa miękka
Książka ta próbuje odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób wybrane elementy kontekstu społecznego wpływają na realizowanie przez dziecko nowych zadań. Inicjuje ją przegląd zagadnień związanych z charakterystyką dziecka w późnym dzieciństwie: jego emocjami, kształtującym się obrazem własnej osoby oraz typową aktywnością. Analizie poddano rolę dorosłych i ich formy aktywności kierującej losem dziecka, z uwzględnieniem wspomagania rozwoju. Wyszczególniono i scharakteryzowano epizody wzajemnego zaangażowania, sprzężenie zwrotne, mobilizację do działania, krytykę i wsparcie. Specyficzne doświadczenie wspierające rozwój dziecka oferuje rodzina. Innych możliwości dostarcza nauczyciel, który dla dziecka jest przedstawicielem szkoły. Zwrócono uwagę na sposób spostrzegania i poznawania dziecka przez nauczyciela oraz sposoby wchodzenia z nim w interakcję. Dzięki temu dokonano przeglądu zjawisk charakteryzujących dziecko i jego społeczny kontekst. W książce skoncentrowano się również na okresie późnego dzieciństwa, kiedy dziecko staje przed nowymi zadaniami rozwojowymi. Po trzech latach edukacji w szkole podstawowej (nauczanie zintegrowane - wczesnoszkolne) zostaje poddane nowym wymaganiom i płynące stąd doświadczenia mogą stać się dla dziecka podłożem do dalszego rozwoju. W nowej sytuacji wybiera dla siebie indywidualny sposób reagowania, a zadanie staje się szansą rozwoju, w którym dorosły może być mediatorem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Seul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Seul |