format 15 x 20,5 cm
Przewodnik USA jest barwny jak wakacje. Proponuje, podpowiada, radzi, wyciąga z opresji i nie pozwala się nudzić. Jest lekki, wygodny i elegancki. Znajdziesz w nim czytelne informacje, ciekawostki, mapy i mnóstwo zdjęć.
Animal Planet. Atak i obrona. Niepojęty świat zwierząt.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Marka odzieży: Obsessive
Model odzieży: Etherlita
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliamid 94%, elastan 6%,
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Ulotna i delikatna, nęcąca niczym woń olejku eterycznego? Tak! Odziana w swoją subtelną kreację nocną prezentujesz wszystkie wdzięki, którymi hojnie obdarzyła Cię natura. Czarujesz i wabisz swojego kochanka niczym podstępna nimfa, by wreszcie omamić go i doprowadzić do szaleństwa! Zobaczysz, że Twoja ofiara będzie Ci niezmiernie wdzięczna!
Czaruj Etherlitą i wszystkimi jej atutami:
- piękna i delikatna, biała babydoll uszyta z lekko prześwitującej tkaniny
- elastyczny materiał i regulowane szelki – 100% wygody i dopasowania!
- wygodne, miękkie miseczki
- zwiewny, rozkloszowany dół delikatnie opada na biodra
- na ramiączkach i na przodzie wyjątkowa koronka ozdobiona kwiatuszkami
- między piersiami urocza, satynowa kokarda
- w komplecie psujące do całości stringi
przyjemny w dotyku, rozciągliwy materiał
Skład: 94% poliamid, 6% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: koszulka+stringi
Logopedyczne Zabawy. Część I - SZ, Ż, CZ, DŻ
Język niemiecki Expedition Deutsch 3B podręcznik z ćw. LO / zakres rozszerzony
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Nowicka, Jacek Betleja, Dorota Wieruszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Nowicka, Jacek Betleja, Dorota Wieruszewska |
Pokonać OCD czyli zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bruce M. Hyman, Cherry Pedrick |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bruce M. Hyman, Cherry Pedrick |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | L.A.Weatherly |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | L.A.Weatherly |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kamila Waleszkiewicz, Anna Gregorek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kamila Waleszkiewicz, Anna Gregorek |
Kolorowe zabawy. Akademia malucha
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Louis Stevenson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Louis Stevenson |
Witamy w przedszkolu. Wspomaganie procesu adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Klim-Klimaszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Klim-Klimaszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michelle Paver |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michelle Paver |
Rajstopy bawełniane wzorowane SILVIA 081
Baby Looney Tunes. Baw się ze mną cz.3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Najpiękniejsze zabawy świata dla dzieci Do przeprowadzenia w dom
oprawa twarda
format 220x270
data wyd.: 2006
Książka jest swoistym kompendium zabaw dla dzieci z całego świata, skarbnicą ciekawych pomysłów na spędzanie wolnego czasu każdego dziecka. W zabawach z bliska i z daleka można zauważyć wiele podobieństw, ale również wiele wyjątkowych cech danego narodu czy kraju, ponieważ gry i zabawy są częścią składową kultury. Dzieci bawią się najchętniej tam, gdzie się w danym momencie znajdują - tak po prostu, bez dodatkowych materiałów albo z wykorzystaniem przedmiotów z życia codziennego albo natury. Dzięki tej książce możemy przejąć pomysł na zabawę i już sami, we dwójkę, w rodzinie, w mniejszych lub większych grupach poczuć, jak dzieci w innych częściach świata bawią się i myślą. Książkę polecamy dla dzieci od 7 lat.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ripoll Oriol |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ripoll Oriol |
Siri zauważa, że w jej ukochanej pluszowej zabawce zrobiła się dziura. „Trzeba załatać Króliczka” – mówi. Jednak mama twierdzi, że Króliczek jest zbyt słaby, by go naprawiać.Na szczęście z pomocą przychodzą przyjaciele dziewczynki i Króliczek zostaje zawieziony do lekarza. Siri nie może żyć bez Króliczka. Dlatego ma otrzymać na pociechę zastępczą zabawkę. Co przyniesie jej poczta?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tiina Nopola, Mervi Lindman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tiina Nopola, Mervi Lindman |
Dziecko w świecie edukacji. Przykłady zajęć kompleksowych. Bliżej integracji osoby i pedagogiki wspó
Oprawa broszurowa.
Strony 176.
Format 16,0x23,5 cm.
W tomie tym jest wiele promyków i nadziei na lepszą edukację. Pierwsza część (rozdziały I-II) to opowieść o sztuce uczenia się i zmaganiach mających na celu ocalenie w ludziach współczesnych istoty człowieczeństwa. Zostały tu także, jak wiele znaczeń mieści się w słowie \"pomiędzy\". Tworzy ono przestrzenie obojętne, wrogie, życzliwe, pełne nadziei. Bywa niekiedy wytrychem, ale częściej kluczem do serc i umysłów innego człowieka, do dziecięcej wrażliwości. Dalsza część główna (rozdziały III-VI) przybliża życzliwe przestrzenie interpersonalne współtworzone wraz z uczniami w kompleksowej edukacji w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum i na uniwersytecie. Ukazano, że dzięki różnorodnym, a zarazem innowacyjnym działaniom najbardziej z pozoru przeciętna szkoła, może stać się przestrzenią tworzenia kultury. Uzasadniono również, że innowacyjnie prowadzona edukacja kompleksowa nie tylko dostarcza uczniom wiedzy przedmiotowej, strategicznej i autokreacyjnej, lecz także pobudza rożne sfery aktywności. Bywa źródłem fascynacji, radości i poszukiwania sensów życia oraz wartości wykonywanej pracy. Problemy te przybliża ostatni rozdział o pedagogice współbycia, która jest odmianą personalizmu, a zarazem rezultatem kompleksowych działań. Działaniom tym towarzyszy tworzenie systemu norm i kryteriów ocen przy współudziale uczniów, systemu przekształcającego się w samoocenę, będącą podstawą uczenia się przez całe życie. W tym rozdziale omówione zostały różnorodne przestrzenie interpersonalne: przestrzeń intelektualna, mentalna, światopoglądowa, emocjonalna, terapeutyczna i autokreacyjna (metaprzestrzeń). Stanowią one syntezę integracji osoby wychowanka.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |