Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michelle Moran |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michelle Moran |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Wiśniewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Wiśniewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Sobich |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Sobich |
Hobbit. Wyprawa po skarb. Gra planszowa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rudiger Dorn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rudiger Dorn |
Puzzle maxi 24 elementy Myszka Miki na farmie
Wymiary obrazka po ułożeniu: 68 x 48 cm.
Wiek: 3+.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Puzzle 3D 120 elementów - W drodze
Wymiar obrazka po ułożeniu: 25 x 20 cm
Wiek: 5+
I.F. LEGGINSY CIĄŻOWE III TRYMESTR DŁUGIE
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ITALIAN FASHION |
Kod producenta | IFLECIĄDŁ |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ITALIAN FASHION |
Kod producenta | IFLECIĄDŁ |
Oprawa broszurowa.
Strony 120.
Książka \"Jak wytrzymać z ludźmi?” to niezbędna lektura każdego młodego człowieka, która wyjaśnia:
- jak porozumiewać się, by żyło się lepiej i szczęśliwiej wśród ludzi i z ludźmi,
- co robić, by być lubianym i nadal pozostać sobą - nie ulegać naciskom czy manipulacjom, nie wyrzekać się siebie,
- jak budować stabilne, bezpieczne relacje z innymi, jak pozyskać i utrzymać zaufanie.
Zawiłości kontaktów międzyludzkich mogą stwarzać problemy niejednemu nastolatkowi. Autor książki ujawnia sekrety relacji - bliskich i dalszych. Młody człowiek dzięki temu łatwiej zrozumie działanie i postępowanie nie tylko rodziców, przyjaciół czy kolegów, ale także własne. Uniknie frustracji, rozgoryczenia czy rozczarowania, a osiągnie satysfakcję i szczęście w swoim życiu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Grębski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Grębski |
Rozwój usług asystenta osoby niepełnosprawnej w Polsce
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ilona Fajfer-Kruczek, Jerzy Rottermund |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ilona Fajfer-Kruczek, Jerzy Rottermund |
Jak wytresować smoka 2. W obronie Berk. MAS 701
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Historia Klucz do historii SP kl.6 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Lis |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Lis |
Rozmiar | S/M | L/XL | XXL |
Obwód pod biustem | 70-75 cm | 76-80 cm | 81-85 cm |
Obwód w biodrach | 80-93 cm | 90-105 cm | 100-110 cm |
Wzrost | 145-172 cm | 145-172 cm | 145-172 cm |
Czas na mnie... Opowieść o Maćku Kozłowskim. Opowieść o wielkiej miłości, utracie i powolnym odzyski
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Kowalska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Kowalska |
format 14,5 x 20,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Seweryna Szmaglewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Seweryna Szmaglewska |
Dalsze burzliwe dzieje Pirata Rabarbara
oprawa twarda
format 20,5 x 19,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Witkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Witkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miran |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miran |
Komunikacja - edukacja - społeczeństwo . O dyskursie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
format B5
stron 454
oprawa miękka, klejona, folia matowa
W prezentowanej książce Autorka podejmuje kwestię konstruowania codziennego dyskursu przez dzieci z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w potocznych rozmowach, w których komunikują się z innymi ludźmi, tworzą i interpretują otaczającą je rzeczywistość, nadając jej określone znaczenia, przy czym zarówno ich dyskurs, jak one same są w różny sposób określane i definiowane. W książce zbadano aspekt pozytywnego aspektu dyskursu dziecięcego, starając się dociec czy i jak dzieci porozumiewają się z innymi w specjalnej instytucji edukacyjnej jaką jest przedszkole dla dzieci z upośledzeniem umysłowym. Celem pracy jest ukazanie na tle filozoficzno-socjologicznych ujęć procesów komunikacji opisu, analizy i interpretacji różnorodnych aktów komunikacyjnych, w trakcie których dochodzi do wymiany i interpretacji rozmaitych znaczeń i do ukształtowania społecznego, uwarunkowanego kulturowo tekstu, którego twórcami są dzieci i ich partnerzy interakcyjni. Adresatami publikacji mogą być studenci, a także wykładowcy akademiccy pedagogiki specjalnej oraz innych kierunków pedagogicznych, nauczyciele i wychowawcy przedszkoli, szkół specjalnych, klas i szkół integracyjnych, terapeuci, psycholodzy, logopedzi, instruktorzy, a także rodzice i opiekunowie osób niepełnosprawnych intelektualnie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Rzeźnicka-Krupa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Rzeźnicka-Krupa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julia Kamińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julia Kamińska |