Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Cheryl Pelteret, Tom Hutchinson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Cheryl Pelteret, Tom Hutchinson |
Marka odzieży: Obsessive
Model odzieży: Slevika garter belt
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliamid 82%, elastan 18%,
Troczki: TAK
Troczki regulowane: TAK
OpisProducenta:
To będzie wieczór pełen emocji, gorącej atmosfery i miłosnych uniesień. Mając na sobie pas do pończoch Slevika już wiesz, że On oszaleje na Twoim punkcie. Po prostu nie będzie mógł przestać na Ciebie patrzeć. Dziś to Ty rządzisz – a Slevika? Tylko Ci w tym pomaga!
Spójrz na szczegóły Slevika garter belt:
- czarny, koronkowy pas do pończoch
- koronka z kwiatowym motywem świetnie dopasowuje się do ciała
- satynowe sznurowania dodają pikanterii
- regulowane paski – idealne dopasowanie
- w komplecie pasujące do całości stringi
- miękki i elastyczny materiał
Skład: 82% poliamid, 18% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: niski
Co smakuje jesienią. 101 sprawdzonych przepisów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Laura Ellen Kennedy |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Laura Ellen Kennedy |
Rajstopy gładkie 0-2 lata z elastanem..
POLSKA MOJA OJCZYZNA. Ćwiczenia z geografii, historii i kultury.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Korzeniowska, Monika Kraszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Korzeniowska, Monika Kraszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Władysław Amielańczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Władysław Amielańczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Lekturowe karty pracy GIMN kl.1-3
stron 128
• zawierają zestawy kart pracy do lektur obowiązkowych, czytanych w całości i wyznaczonych przez zmienioną podstawę programową. • jeden tom obejmuje trzy klasy gimnazjum (możliwość wykorzystania kart przez wszystkich nauczycieli, pracujących z różnymi programami nauczania). • do każdej lektury przewidzianych jest od kilku do kilkunastu kart interpretacyjnych, w tym: – karty do analizy i interpretacji lektury, związane z czytaniem tekstu ze zrozumieniem, – karty przygotowujące przez ćwiczenia stylistyczno-leksykalne do redagowania różnych form wypowiedzi, – karty wzorowane na formie testu egzaminacyjnego.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Horwath |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Horwath |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edward Zyman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edward Zyman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Pilipiuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Pilipiuk |
Rymowanki. Klinika dla pluszaków
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Chrząszcz z Żyrzyna Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania.
oprawa miękka
stron 24
Książeczka Chrząszcz z Żyrzyna 1 zawiera materiał ćwiczeniowy szczególnie przydatny dla logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców tych dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się, mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu.
Przyczyną nieprawidłowej wymowy mogą być zaburzenia słuchu fonemowego. Są one często wynikiem niedojrzałości lub mikrouszkodzenia części mózgu odpowiedzialnej za analizę bodźców słuchowych. Powodują wtedy u dzieci problemy np. z odróżnianiem zbliżonych artykulacyjnie dźwięków, prawidłową wymową i pisownią. Z tej grupy często wywodzą się dzieci z dysleksją i z dysortografią.
Muszą więc one więcej czasu poświęcać nauce oraz nadrabiać zaległości w tych czynnościach, które warunkują i kształtują rozwój ich mowy.
Teraz dzięki zabawie z PUS-em, ćwiczenie prawidłowej wymowy przestanie być nudne, nie będzie zniechęcało do żmudnej pracy oraz przyniesie spodziewane efekty.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Szura |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Szura |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julia Quinn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julia Quinn |
Historia Podróże w czasie GIMN kl.2 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Małkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Małkowski |
Dzieciaki pytają. Konie i kucyki. 3-6 lat.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Refleksologia w leczeniu bólów kręgosłupa
stron 128
format 20 x 25,5 cm
oprawa broszurowa
Bóle kręgosłupa i stawów są dolegliwością, która w pewnym okresie życia dotyka 80% spośród nas. Podstawowym środkiem zaradczym przy tego typu schorzeniach są metody naturalne - ćwiczenia, odpowiednia dieta, masaże, a wśród nich specyficzna technika, jaką jest refleksologia. Metoda ta, znana już w starożytnym Egipcie, polega na stymulowaniu pracy rozmaitych organów przez uciskanie odpowiednich, sprzężonych z nimi, punktów na stopach. Refleksologia to bezpieczna i skuteczna terapia, która łagodzi ból i poprawia funkcjonowanie chorych obszarów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ann Gillanders |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ann Gillanders |
Bajkoterapia , czyli jak z Guziolkiem tworzyć i wykorzystywać bajki i opowiadania w biblioterapii o
format B5
stron 248
oprawa miękka
Książka ta jest pokłosiem Ogólnopolskiego Konkursu Literackiego pt. ``Razem z Guziolkiem piszemy bajki`` - zorganizowanego przez autorkę cieszącej się dużym powodzeniem u dużych i małych czytelników Historii Guziolka (Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2005). Zamierzeniem tego konkursu było propagowanie czytelnictwa oraz aktywnego i twórczego spędzania czasu wolnego. Celem było także inicjowanie dzielenia się wiedzą, wyobraźnią i własną twórczością z innymi dziećmi, nauczycielami i rodzicami - wzajemne inspirowanie się do tworzenia i dzielenia się swoim światem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Szeliga |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Szeliga |