- wycieczki dla wszystkich (wytrawnych turystów, spacerowiczów jak i matek z dziećmi)
- wycieczki na jeden dzień, weekend jak i dłuższe wizyty urlopowe
- wycieczki na wiosnę, lato, jesień i zimę
- wycieczki dla pieszych, rowerzystów jak i właścicieli samochodów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Nodzyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Nodzyński |
Giganci i anioły upadłe. Zakazane fakty
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Artur Sroka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Artur Sroka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rozalia Niedźwiecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rozalia Niedźwiecka |
PAKIET Kresy w II Rzeczpospolitej / Dwory i dworki w II Rzeczpospolitej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Schirmer, Marek Koprowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Schirmer, Marek Koprowski |
Rymowana gimnastyka dla smyka + CD gratis!
format A5
oprawa twarda
stron 52
\"Rymowana gimnastyka dla smyka\" to wesoła książeczka dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Piosenki zapraszają do gimnastyki i tańca, zabaw w domu, w przedszkolu i szkole. Wesołe melodie i zabawne teksty porwą dzieci do zabawy.
Autorzy tekstów oraz muzyki na co dzień pracują z dziećmi. Wszystkie piosenki zostały \"przetestowane\" na dzieciach z toruńskich przedszkoli, tempo piosenek oraz treści są dopasowane do wieku dzieci. Piosenki są przeznaczone również do ćwiczeń logopedycznych, usprawniających płynność mowy.
Życzymy wszystkim udanej zabawy i radosnej rymowanej gimnastyki.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Bleja-Sosna, Agnieszka Kornacka, Alina Rydzewska-Walichn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Bleja-Sosna, Agnieszka Kornacka, Alina Rydzewska-Walichn |
Toruń Ciechocinek Golub-Dobrzyń Plan miasta 1: 20 000
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jayne Ann Krentz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jayne Ann Krentz |
Guliwer w krainie liliputów i inne bajki. Biblioteczka maluszka. Dobranocki
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORTEKS |
Kod producenta | GRTFILINDA |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORTEKS |
Kod producenta | GRTFILINDA |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | George Macdonald |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | George Macdonald |
Wiosna. Poznaję świat. Akademia mądrego dziecka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1330 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1330 |
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia
format B5
stron 244
oprawa miękka
Książka ta próbuje odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób wybrane elementy kontekstu społecznego wpływają na realizowanie przez dziecko nowych zadań. Inicjuje ją przegląd zagadnień związanych z charakterystyką dziecka w późnym dzieciństwie: jego emocjami, kształtującym się obrazem własnej osoby oraz typową aktywnością. Analizie poddano rolę dorosłych i ich formy aktywności kierującej losem dziecka, z uwzględnieniem wspomagania rozwoju. Wyszczególniono i scharakteryzowano epizody wzajemnego zaangażowania, sprzężenie zwrotne, mobilizację do działania, krytykę i wsparcie. Specyficzne doświadczenie wspierające rozwój dziecka oferuje rodzina. Innych możliwości dostarcza nauczyciel, który dla dziecka jest przedstawicielem szkoły. Zwrócono uwagę na sposób spostrzegania i poznawania dziecka przez nauczyciela oraz sposoby wchodzenia z nim w interakcję. Dzięki temu dokonano przeglądu zjawisk charakteryzujących dziecko i jego społeczny kontekst. W książce skoncentrowano się również na okresie późnego dzieciństwa, kiedy dziecko staje przed nowymi zadaniami rozwojowymi. Po trzech latach edukacji w szkole podstawowej (nauczanie zintegrowane - wczesnoszkolne) zostaje poddane nowym wymaganiom i płynące stąd doświadczenia mogą stać się dla dziecka podłożem do dalszego rozwoju. W nowej sytuacji wybiera dla siebie indywidualny sposób reagowania, a zadanie staje się szansą rozwoju, w którym dorosły może być mediatorem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Seul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Seul |
Mapa. Szkocja, Anglia północna 1:300 000. Marco Polo.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lawrence A. Pervin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lawrence A. Pervin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanislav Vilim, Lenka Kresadlowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanislav Vilim, Lenka Kresadlowa |
Papierowa wioska smerfów czyli origami płaskie z kwadratu
stron 80
format 20,5 x 29,5 cm
oprawa broszurowa
Witajcie w papierowej wiosce smerfów!!! Z kolorowych kwadratów stworzymy smerfną wioskę. Złożymy modele Smerfetki, Papy Smerfa, Lalusia, Śpiocha, Zgrywusa, Gargamela i innych. Smerfy w naszych kompozycjach będą się bawić w ogrodzie, dostawać prezenty, huśtać na huśtawce, a także świętować swoje pięćdziesiąte urodziny!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lisa Barnes |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lisa Barnes |