Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Malowanki wodą malowane. Pieski - Azor.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Auta 2. kolorowanka Maluj Wodą W 58
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Puzzle 500 elementów Hawana - kolaż
Wiek: 10+.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | J.T. Ellison |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | J.T. Ellison |
Na wsi. Blok do kolorowania z naklejkami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
format B5
244 stron
oprawa miękka, klejona, folia
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja ``naświetla`` konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie ``pro rynkowych`` tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie ``opresyjnych`` trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kowal-Orczykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kowal-Orczykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesław Myśliwski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesław Myśliwski |
Akademia mądrego dziecka. Koła i kółka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Dmitroca |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Dmitroca |
Czy ktoś wie, co to jest arachibutryfobia? To lęk przed masłem orzechowym przyklejającym się do podniebienia. Bohaterowie Szkoły Strachu udowadniają, że bać się można się prawie wszystkiego. Ale też, że można z tym walczyć! Madeleine czuje strach przed owadami, przede wszystkim pająkami; Lulu ma klaustrofobię; Garrisona paraliżuje lęk przed dużymi zbiornikami wodnymi; a Theo jak na nastolatka zbyt często myśli o śmierci. Żeby pomóc w przezwyciężeniu tych fobii, rodzice wysyłają ich na wakacje do Szkoły Strachu, prowadzonej przez tajemniczą panią Wellington. Dzieci ogarnia przerażenie na myśl, że w tej dziwnej szkole będą musiały spędzić dwa miesiące - w dodatku jako jedyni jej uczniowie. A wystraszą się jeszcze bardziej, gdy dowiedzą się, co naprawdę je czeka... Szkoła Strachu to książka dla dzieci, które przekonały się, co to strach i lęk, i tych, które nie chcą się już więcej bać.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gitty Daneshvari |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gitty Daneshvari |
Marka odzieży: Ava
Model odzieży: 1359
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 91%, bawełna 5%, elastan 4%,
OpisProducenta:
Kobiece figi.
- wykonane z beżowej, gładkiej dzianiny
- z przodu wstawka z subtelnej koronki w kolorze ecru
- nogawki wykończone koronkową tasiemką
- do kompletu polecamy biustonosz 1359
Skład: 91% poliamid, 5% bawełna, 4% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Figi
oprawa miękka
format 14,5 x 20,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Arcimowicz, Anna Słysz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Arcimowicz, Anna Słysz |
Oprawa twarda.
Strony 96.
Format 14,0x21,0 cm.
\"Tata właśnie wyjeżdżał na wojnę\" - tak zaczyna się ta historia. Nie jest to jednak książka o wojnie, ale o jej konsekwencjach, o trudnych do opanowania emocjach, o strachu i o rozłące. O tym wszystkim opowiada Kiki. Jej ojciec, lekarz, właśnie po raz kolejny wyjeżdża do dalekiego kraju, w którym toczą się walki. Kiki boi się o niego. Wie, że ojcu grozi niebezpieczeństwo. Przecież w każdej chwili może go dosięgnąć zabłąkana kula... W oczekiwaniu na powrót ojca Kiki podejmuje irracjonalną grę, która - jak śmieszne wróżby, wymyślane dla odczarowania złych sytuacji - ma sprawić, że ojciec wróci do domu cały i zdrowy. \"Postanowiłam przemyśleć dokładnie sprawę pomniejszania lub powiększania szans. Nie znałam nikogo, komu zmarł tata oraz zdechł pies. To się raczej nie zdarza. Mama nazwałaby to małą szansą. Jeszcze mniejszą szansą było spotkanie kogoś, komu i umarł ojciec, i zdechły pies oraz mysz\".
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marjolin Hof |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marjolin Hof |
Ekspresowe dania i drinki na spotkania.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olga Smile |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olga Smile |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Baraldi |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Baraldi |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Doradztwo personalne i zawodowe
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Izabela Stańczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Izabela Stańczyk |