Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Marka odzieży: Figl
Model odzieży: 330
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliester 57%, wełna 40%, elastan 3%,
OpisProducenta:
Ciepła stylowa narzutka damska dostepna w dwóch kolorach.
- rękaw długi
- po bokach kieszenie
- luźno opadające przody
- komfortowy, swobodny fason
- na ramionach wkłady barkowe (tzw. poduszki)
- narzutka wykonana z ciepłej wełnianej dzianiny
Skład: poliester 57%, wełna 40%, elastan 3%.
Płeć: Kobieta Typ: narzutka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Geografia Nasz świat LO kl.1 podręcznik / zakres podstawowy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Wład |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Wład |
Uroczystości szkolne ``NA CZTERY PORY ROKU`` Wiersze, piosenki, przedstawienia
stron 74
oprawa miękka
Po płycie ``PIOSENKI NA KAŻDĄ OKAZJĘ`` przyszła kolej na książkę, w której znalazły się wiersze, piosenki i przedstawienia. Są to utwory dla dzieci ze szkoły podstawowej i gimnazjum, mające pomóc nauczycielom w przygotowaniu różnych uroczystości. Wiersze przeznaczone dla małych dzieci są proste, łatwe do zrozumienia i recytacji. Dla starszych trudniejsze, skłaniające do refleksji, zastanowienia. Książka dzieli się na części;`` CZTERY PORY ROKU`` zawiera wiersze, możliwe do wykorzystania przy organizowaniu różnych spotkań związanych z ochroną przyrody. Kolejna część jest trudniejsza do realizacji, są w niej bowiem scenariusze trzech przedstawień. Szczególnie ``WIERSZE W KIESZENI`` może być niemałym wyzwaniem dla dzieci. Ostatnia część to piosenki na różne okazje oraz do śpiewania bez okazji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Buczyńska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Buczyńska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chistoph Drosser |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chistoph Drosser |
Maluję, naklejam, układam. Pojazdy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Tabela rozmiarów | S | M | L | XL |
Obwód bioder | 88-93 cm | 94-100 cm | 101-106 cm | 107-112 cm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
100 mandali. Moja kolorowanka mandale z naklejkami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mark Helprin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mark Helprin |
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością
stron 104
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci. Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to: – Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać. – Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej). – Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić. – Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Tanajewska, Kornela Maternicka, Renata Naprawa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Tanajewska, Kornela Maternicka, Renata Naprawa |
format 15,5 x 14,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Wiśniewski, Anna Wiśniewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Wiśniewski, Anna Wiśniewska |
Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych
Ideą przewodnią książki jest prezentacja, analiza i wskazanie znaczenia koncepcji edukacji skupionej na kształtowaniu umiejętności kluczowych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Huk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Huk |
Piękny dwudziestoletni. Biografia Marka Hłaski.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Czyżewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Czyżewski |
stron 272
To przewodnik, jakiego nie powinno zabraknąć w biblioteczce prawdziwego miłośnika astronomii. Początkujący znajdą tu wszystkie niezbędne informacje - kiedy, gdzie i za pomocą jakich instrumentów rozpocząć obserwacje nieba.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Przemysław Rudź |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Przemysław Rudź |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kastor |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kastor |