Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aurora |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aurora |
Język polski Po polsku GIMN kl.2 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Malczewska, Joanna Olech, Lucyna Adrabińska-Pacuła |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Malczewska, Joanna Olech, Lucyna Adrabińska-Pacuła |
T-shirt Damski Model H-37-003 PINK
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Wierszyki dla maluchów. Idzie wąż. Zwierzę w komputerze. Zajączek
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Woźniak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Woźniak |
Umysł mamy. Jak macierzyństwo rozwija naszą inteligencję
stron 344
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa miękka
W niedalekiej całkiem przeszłości królował pogląd, poparty badaniami naukowymi, że IQ świeżo upieczonych mam jest niższe niż IQ kobiet bezdzietnych. Autorka, dziennikarka, zdobywczyni nagrody Pulitzera oraz matka dwójki dzieci, Katherine Ellison dosadnie naświetla podłoże tej opinii: ``patrzysz na ryczącą, czerwoną twarz Twojej przyszłości, która czeka Cię przez najbliższe 18 lat. Możliwe, że wyniki Twoich testów neuropsychologicznych nie są teraz Twoim priorytetem``. Ellison podbudowuje swoje tezy licznymi ciekawymi i zabawnymi anegdotami z własnego życia i z doświadczeń swoich przyjaciół i bliskich. Wg niej macierzyństwo jest niewątpliwą zaletą w kobiecym queście zdobywania mądrości i inteligencji. Umysł młodej mamy często kojarzony jest z głową wypełnioną godzinami karmień, treningami piłki nożnej, bajkami na dobranoc, a te wykluczają kreatywność i odważne pomysły. Najnowsze badania przedstawione w książce Katherine Ellison obalają ten krzywdzący stereotyp.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katherine Ellison |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katherine Ellison |
Bajkowa Biblioteka. Mój kucyk Pony. Najpiękniej jest w Ponyville
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
W grze bierze udział od 2 do 4-5 graczy, którzy mają za zadanie dobrać karty w pary i jak najszybciej pozbyć się swojego wachlarza. Gracze sami wybierają wariant gry - czy rozdają wszystkie karty i losują je od sąsiada, czy przeznaczają do losowania część talii. W talii znajduje się \"Piotruś\", czyli karta bez pary. Ten, kto zostanie z nią na koniec gry, przegrywa rozgrywkę.
Gra zapewnia dużą dawkę śmiechu i ćwiczy spostrzegawczość, a talia z bohaterami filmu \"Auta 2\" ucieszy każdego miłośnika Zygzaka i pozostałej paczki. Dużym atutem kart jest piękna grafika w stylu Disneya.
Talia zawiera 25 listków karcianych
Julimex Lingerie Hipster panty
Marka odzieży: Julimex Lingerie
Model odzieży: Hipster panty
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: NIE
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliamid 89%, elastan 10%, bawełna 1%,
Bezszwowe: TAK
OpisProducenta:
Figi damskie o klasycznym kroju, idealnie dopasowane do ciała. Niewidoczne pod ubraniem dzięki bezszwowej, nowoczesnej technologii wykończenia brzegów – technologia INVISIBLE-LINE. Pas podkreśla delikatna, subtelna koronka.
Pakowane w pudełko z uroczą kokardką, doskonale nadaje się na prezent.
Skład: 89% poliamid, 10% elastan, 1% bawełna.
Rozmiar (biodra):
S: 84-88
M: 96-100
L: 102-106
XL: 108-112
Płeć: Kobieta Typ: Figi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Przeździecki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Przeździecki |
Regulamin tłoczni win. Audiobook
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Irving |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Irving |
Uczę się z Ekoludkiem kl.1 matematyka cz.4 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Skwark |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Skwark |
Dzieci siedzą w kole i... Pomoce dydaktyczne. Część 2. Zabawy od 11 do 20
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Kurowska, Aneta Stanowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Kurowska, Aneta Stanowska |
Informatyka Lekcje z komputerem Zajęcia komputerowe kl.3 podręcznik Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Matematyka zbiór zadań z kółka matematycznego
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Niedźwiedź |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Niedźwiedź |
Język niemiecki Teksty, zadania ustne i pisemne
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aneta Białek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aneta Białek |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
MONICA - Rajstopy damskie Microfibra 20 den