Wojna światopoglądów. Czy naukowcy mają duszę.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leonard Mlodinow, Deepak Chopra |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leonard Mlodinow, Deepak Chopra |
Dziewczyny z Portofino. Audiobook CD mp3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Plebanek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Plebanek |
Atlas gwiazd i zjawisk. Poradnik obserwatora
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefan Seip |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefan Seip |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Suzanne Collins |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Suzanne Collins |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ciseri Ilaria |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ciseri Ilaria |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Częścik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Częścik |
Wesoła szkoła i przyjaciele kl.2 Ćwiczymy pisanie cz.5 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimiera Chłopecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimiera Chłopecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Kod producenta | ESOSZ32045 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Kod producenta | ESOSZ32045 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iga Wiśniewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iga Wiśniewska |
Ogród naturalnie i tradycyjnie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Gra edukacyjna Jak to było?:
- rozwija umiejętność rozumienia ze słuchu
- uczy łączenia przyczyn i skutków zdarzeń
- ćwiczy umiejętność opowiadania
- rozwija słownictwo dziecka
- ćwiczy spostrzegawczość
- zapewnia świetną zabawę!
Liczba graczy: 1-6
Wiek: 3+
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Papieże i seks. Bezpruderyjny obraz przywódców Kościoła
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eric Frattini |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eric Frattini |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Chmielewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Chmielewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylvia Day |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylvia Day |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |