Rozmiar | S | M | L | XL | XXL | XXXL |
Obwód biustu | 84-88 cm | 92-96 cm | 100-104 cm | 108-112 cm | 116-120 cm | 124-128 cm |
Oprawa broszurowa.
Strony 132.
Format 13,0x20,0cm.
Książka o dobrej dziewczynie, która zrobiła wiele, by zapracować sobie na opinię \"wredniary\". Nielubiana przez kolegów z liceum, uparta i ambitna, marzy o zrobieniu kariery w świecie mody. Ma ku temu predyspozycje - jest wysoka, bardzo szczupła i ładna. Jej ambicje podsyca matka, w sukcesie córki upatrująca szansę i dla siebie. Iza poznaje świat bezwzględnego biznesu. Dowiaduje się, czym jest praca ponad siły, dyscyplina w zachowaniu ostrej diety, czym jest godzenie się na niechciane zaloty mężczyzn dyktujących warunki w świecie blichtru i reklamy. Kreowana na modelkę idealną, odsuwa się od rówieśników, zarabia pieniądze i nawet nie spostrzega, kiedy staje się manekinem. Iza już nie jest pewna, czy chce się ścigać... W dzienniku pisanym do Nieistniejącego Przyjaciela Płci Męskiej notuje: \"Po prostu trzmiele nie wiedzą, że nie powinny latać, więc latają\". Czas na zrobienie bilansu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marta Fox |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marta Fox |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Podsiadło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Podsiadło |
stron 336
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa broszurowa
Załóżmy, że w czasy poprzedzające wybuch Powstania Warszawskiego trafia kilkuset współczesnych żołnierzy z początku XXI wieku z nowoczesnym sprzętem, wyszkoleniem i wiedzą. Mają pewien wpływ na rzeczywistość, a także czas, aby starannie przygotować tę jedyną w swoim rodzaju operację wojskową. Czy konfrontacja przeszkolonych i wspieranych przez żołnierzy GROM powstańców z AK z doborowymi jednostkami Wehrmachtu i SS okaże się zwycięska? Czy uda się odmienić los powojennej Polski? Czy bohaterom znanym z powieści www.1939.com.pl będzie dane wrócić w nasze czasy?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Ciszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Ciszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Nizińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Nizińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Moje sylabki. Nauka pisania cz.3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Suder |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Suder |
1001 porad na każdą okazję.+Zakazane porady.Pakiet.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 64
format 13,5 x 19,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Gelsey |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Gelsey |
Jak przetrwać wśród czarnych dziur. Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Blomquist, Dave Goldberg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Blomquist, Dave Goldberg |
Puzzle 1500 elementów Travel - Portofino
Rodzina Pompadauz. Musztardowa lawina
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franziska Gehm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franziska Gehm |
Rajstopy dziecięce wzorzyste - KITTY - 40 den
GORSENIA STRINGI K 110 SENSUELLE CZARNY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORST110 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORST110 |
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
format 15,5 x 23,0 cm
oprawa miękka
stron 336
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: * Co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta? * Co zapamiętujemy z reklam i dlaczego? * Co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Grochowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Grochowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Artur Oppman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Artur Oppman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |