Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Margaret Mead |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Margaret Mead |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Penelope Hobhouse |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Penelope Hobhouse |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimierz Szymeczko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimierz Szymeczko |
Rozmiar | Obwód w biuście | Obwód bioder |
XS | 75-80 cm | 85-90 cm |
S | 80-85 cm | 90-95 cm |
M | 85-90 cm | 95-100 cm |
L | 90-95 cm | 100-105 cm |
XL | 95-100 cm | 105-110 cm |
XXL | 100-105 cm | 110-115 cm |
XXXL | 105-110 cm | 115-120 cm |
oprawa twarda
format 21 x 29 cm
stron 58
W tej książce są cztery opowiadania o Tomku i jego przyjaciołach.
Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju
format 16,7x24,0 cm
oprawa miękka
stron 328
Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych.
Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu „naznaczani” przez społeczność szkolną oraz jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowości?
W badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dziecku edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji oraz zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Toroń |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Toroń |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Tytus, Romek i A`Tomek jako rycerze Bolesława Krzywoustego z wyobraźni Papcia Chmiela narysowani
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Jerzy Chmielewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Jerzy Chmielewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Rośliny zapachowe na balkony i tarasy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heide Bergmann |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heide Bergmann |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Gajos, Krzysztof Król |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Gajos, Krzysztof Król |
Parabellum. Tom II . Horyzont zdarzeń
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Remigiusz Mróz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Remigiusz Mróz |
Gabriella Rubensa Plus Size ccode 161
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eleonora Barsotti |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eleonora Barsotti |
Posłuchajki. 365 bajek na dobranoc. Audiobook.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
DISNEY - Skarpetki wzorowane chłop. 0-2 lata
Gra Domino Logopedyczne SZ-S, K-T
Z powodzeniem pomoc ta może służyć dzieciom w przedszkolu, podczas zajęć dydaktycznych, dydaktycznych, także przez rodziców w zabawach domowych pod ich kierunkiem. Domino składa się z zestawu, w którym znajdziemy 27 par obrazków ilustrujących przedmioty i zwierzęta, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu SZ – S, K – T.
Pudełko zawiera:
- 27 kartoników z obrazkami
- 2 talie kart do Piotrusia
- instrukcja
Gatunek: gry dla dzieci
Rodzaj gry: edukacyjne
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 4 lat
Czas gry: 15 - 30 min.
Wymiary pudełka: 155x105x80 mm
Zranione serca. Jak pomimo złych doświadczeń stworzyć udany związek
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Judith Anne Desjardins |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Judith Anne Desjardins |