Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leszek Żuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leszek Żuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Plebanek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Plebanek |
Paluszkowe obrazki dla chłopców
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Miss z naklejkami. Kolorowanka 017
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Cel jest jeden: ułożyć cztery krążki w linii. Zadanie wydaje się banalne, gdyby nie Twój przeciwnik. Jego dążenie jest identyczne i w wcale nie ułatwi Ci to zadania. Stańcie w szranki – niech wygra lepszy! Będzie nim ten, kto potrafi nie tylko blokować konkurenta, ale i stworzyć skuteczną taktykę.
Instrukcja gry:
1. Każdy z graczy otrzymuje po 21 krążków danego koloru.
2. Najpierw ustalacie kto pierwszy wrzuca krążek (w kolejnych partiach wymieniacie się pierwszeństwem).
3. Celem gry jest ułożenie czterech jednokolorowych krążków w linii prostej (poziomo, pionowo, skośnie). Kto pierwszy, ten wygrywa!
Wraz z kolejnymi partiami pojedynki stają się coraz bardziej zacięte. Im bardziej precyzyjnie obmyślona taktyka, najlepiej wymierzona na kilka ruchów w przód, tym większa skuteczność. Spróbuj przewidzieć jak najwięcej wariantów rozgrywki. Możesz też zamarkować zagranie, które wyprowadzi rywala na manowce. Skuteczny blef to też sztuka!
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek: od 7 lat
12 miesięcy przez wiele lat. Wspomnienia z AK i inne.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Paweł Kozłowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Paweł Kozłowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | CAREY WALLACE |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | CAREY WALLACE |
stron 320
format 16,5 x 23,5 cm
oprawa broszurowa
Najnowsza książka artystki nagrodzonej w tym roku medalem Młodej Sztuki. ``Biała książka`` to poemat o śmierci i zaświatach, o przejściu w nieznane. Mówi o miłosierdziu i potępieniu odwołując się do tradycji i jednocześnie kreując całkowicie nowe literackie pejzaże odpowiadające kondycji człowieka żyjącego w trzecim tysiącleciu. Do książki dołączony jest audiobook z nagraniem jej fragmentów czytanych przez Macieja Stuhra. Książka została wydana w serii ``Wyobraźnia dialogu``. ``W Białej książce Bianka Rolando porywa sie na rzeczy niepopularne i ponoć niemożliwe. Ryzykuje i więzi uwagę czytelnika. To wspaniałe``.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bianka Rolando |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bianka Rolando |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Gietka-Ostrowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Gietka-Ostrowska |
Marka odzieży: Axami
Model odzieży: V-6448 Magenta
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliamid 73%, elastan 27%,
OpisProducenta:
Skąpe, ognisto czerwone stringi Magenta kuszą pikantnym wycięciem z przodu oraz intrygującymi paseczkami z tyłu. Stringi wykonane z delikatnej siateczki tiulowej. Całości uroku dodają zalotna kokardka i falbanki.
Do kompletu proponujemy półbiustonosz oraz pas Magenta.
Skład: 73% poliamid, 27% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Stringi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Witold Vargas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Witold Vargas |
MINI - Słownik polsko-włosko-polski
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kaznowski Andrzej, Bogusława Szczepanik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kaznowski Andrzej, Bogusława Szczepanik |
Mały słownik włosko-polski, polsko-włoski
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Poznaj mój głos. Kotek Psotek. Podwórkowi przyjaciele.
Oprawa twarda.
Strony 10.
Format 17,0x22,0cm.
Kotek Psotek to pełna ciepła i humoru książeczka, w której najmłodsi wybiorą się na pierwszą wycieczkę do gospodarstwa i poznają wiejskie zwierzęta. Podczas tej wyprawy przekonają się, że na przyjaciół można liczyć w każdej sytuacji. Wspólnemu czytaniu towarzyszyć będzie wesoły głos bohatera opowieści.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Biustonosz \\\"Luciene Maxi\\\" Art. 424M
Powróćmy do roku 1803 i wyobraźmy sobie, że prezydent Jefferson wysłał nie jedną, ale kilka ekspedycji w celu zbadania Dzikiego Zachodu i Ty oraz inni gracze stajecie na czele tych wypraw. Waszym zadaniem jest przemierzenie kontynentu i jak najszybsze dotarcie do Pacyfiku. Jednak pamiętaj, że historia zapamięta tylko tych, którzy będą pierwsi!
Lewis & Clark to gra – wyścig napędzana zasobami i umiejętnym zarządzeniem kartami. Gracz musi dobrze rozporządzać ekwipunkiem, członkami wyprawy oraz radzić sobie z traperami i rdzennymi mieszkańcami tamtych terenów napotykanymi podczas podróży. Dobre dowództwo to klucz do zdobycia Zachodu!
Na czym to dokładnie polega? Gra napędzana jest przez karty postaci. W swoich szeregach możemy mieć zarówno pomocnych Indian, doświadczonych traperów, myśliwych, rewolwerowców, żołnierzy, handlarzy futrem, tłumaczy i podróżników. Każdy z nich posiada unikalne umiejętności, które znacznie pomogą Ci podczas wyprawy.
Ta prowadzi przez całe Stany Zjednoczone zarówno szlakami rzecznymi, jak i górskimi przełęczami. Głównym problemem jaki napotykamy na swojej drodze jest zarządzanie posiadanymi surowcami. Gdy zbierzemy zbyt dużo futer, drewna, ekwipunku i żywności nasze kanoe, albo objuczone konie znacznie zwolnią i nie będziemy pokonywać tak dużych dystansów jak bez tego balastu. Warto go jednak posiadać, gdyż przekazując je Indianom, rdzennym mieszkańcom tych terenów możemy znacznie przyspieszyć postępy naszej ekspedycji.
Dowódca tej wyprawy, która jako pierwsza przemierzy całe stany i dotrze aż do Fortu Clatsop (lub dalej) zostaje zwycięzcą, a historia zapamięta go jako kartografa najwybitniejszego badacza dzikiego zachodu!
Wiek: 14+
Liczba graczy: 1-5
Czas gry: 30 min.
Najlepsza Jedenastka. Stephanie Plum
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Janet Evanovich |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Janet Evanovich |