Polska. Piękno naszej ojczyzny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Wspólnie ze swoimi znajomymi postanowiliście wybrać się na wycieczkę do prawdziwej krainy deszczowców – Wielkiej Brytanii. W planach podróży jest zwiedzanie Londynu, odwiedziny u dalekiej rodziny na prawdziwej brytyjskiej farmie oraz wiele innych atrakcji i wspaniałych zabaw. Wsiadajcie do samolotu i zapinajcie pasy. Zaraz rozpocznie się zabawa z językiem angielskim!
Przed każda daleką podróżą wskazane jest podszkolenie się z języka, którym porozumiewają się osoby mieszkające w tym kraju. Na szczęście Wasza przygoda odbędzie się bez konieczności dalekiej podróży do obcego kraju, a dzięki tej grze będziecie mieli okazję zdobyć wiedzę z zakresu najczęściej używanego w języku angielskim słownictwa. W pudełku znajdziecie zestaw elementów do pięciu różnych gier o zróżnicowanym poziomie trudności. Każda z gier wykorzystuje określoną liczbę elementów, a we wszystkich zastosować można magiczną folię – pomoże Wam ona przy określaniu poprawnych odpowiedzi na kartach do gry.
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza do gry
- 72 karty do gry (24 karty warzyw i owoców, 16 kart przedmiotów, 12 kart liczb, 6 kart lokalizacji, 12 kart kolorów, 1 karta do budowy zdań, 1 karta specjalna)
- 70 żetonów (24 żetony warzyw i owoców, 16 żetonów przedmiotów, 12 żetonów liczb, 6 żetonów lokalizacji, 12 żetonów kolorów)
- 6 pionków graczy
- magiczna folia
- kostka
- instrukcja
Wiek: 8+
Ilość graczy: 2-6
Czas rozgrywki: 30-40 min.
Uczę się z Ekoludkiem kl.1 karty pracy cz.2 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Margaryta Orzechowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Margaryta Orzechowska |
Marka odzieży: VOVA
Model odzieży: V92930 Iolanthe
RodzajOferty: Wyprzedaż
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 55%, bawełna 25%, elastan 20%,
Druty: TAK
Fiszbiny pionowe: NIE
Kieszonki na wkładki: TAK
Liczba haftek poziomych: 1
Liczba haftek pionowych: 1
Miejsce zapięcia: tył
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Romantyczny biustonosz typu push-up w pieknym zestawieniu kolorystycznym.
- miseczki wykonane z delikatnej koronki
- efektowny wzór
- ramiączka regulowane, nieodpinane
- ramiączka ozdobne
- do kompletu polecamy figi lub stringi Iolanthe
Skład: 55% poliamid, 25% bawełna, 20% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: push-up
Wiedza o kulturze Spotkania z kulturą LO kl.1-3 Karty pracy Teksty źródłowe
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Niewiadomska, Beata Pieńkowska-Bartczak, Maria Matuszc |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Niewiadomska, Beata Pieńkowska-Bartczak, Maria Matuszc |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Ortograficzna korrida. Rozrywki, krzyżówki, zagadki, rebusy ortograficzne
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Gałczyńska, Eliza Ogorzała |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Gałczyńska, Eliza Ogorzała |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gregory Stock |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gregory Stock |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barrington Barber |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barrington Barber |
Niezwykłe zastosowania zwykłych rzeczy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA. Diagnozowanie jako kompetencja profesjonalna
format 20,0 x 25,0 cm
oprawa twarda
Znakomity nowoczesny podręcznik diagnozy psychologicznej rozumianej jako profesjonalna kompetencja psychologa teoretyka i praktyka. Autorka, znawczyni tematu, prezentuje tę kompetencję jako określonego rodzaju wiedzę, umiejętności i wartości, które należy kształtować w toku jej nabywania. Podręcznik obowiązkowy na studiach psychologicznych, pedagogicznych i pokrewnych. Książka jest adresowana głównie do studentów psychologii, ale także do psychologów praktyków - klinicystów, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, a także konsultantów zajmujący się selekcją i rekrutacją pracowników. Czytelnik znajdzie tu rzetelne omówienie modeli, metod i technik diagnostycznych, szczegółowe przedstawienie rozmaitych kompetencji (i tych fundamentalnych, i tych cząstkowych), a także wiele cennych wskazówek odnoszących się do kwestii etycznych. Niewątpliwą zaletą tej książki jest jej przemyślana struktura, a także autorski sposób prezentacji omawianych zagadnień, co sprawia, że czyta się ją z dużym zainteresowaniem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Stemplewska-Żakowicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Stemplewska-Żakowicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |