Marka odzieży: Cornette
Model odzieży: Tattoo Parrot
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Mężczyzna
Składnik surowcowy: bawełna 95%, elastan 5%,
OpisProducenta:
Bokserki Tattoo to świetny pomysł na prezent dla ukochanej osoby, podkreślają charakter i styl, wykonane z wysokogatunkowej bawełnianej dzianiny z dodatkiem elastanu.
Cechy produktu:
- delikatna płasko łączona guma w tunelu
- przestrzenny klin
- płaskie łączenie szwów
- bezuciskowe wykończenie nogawek
- fason delikatnie opinający ciało
Skład: 95% bawełna, 5% elastan.
Płeć: Mężczyzna Typ: bokserki
Kształcenie matematyczne w edukacji wczesnoszkolnej / Wydanie II rozszerzone
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Nowik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Nowik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anais |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anais |
Najpiękniejsze baśnie Andersena.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Skarpetki chłopięce fantazyjne 0-2 lata
Gigant poleca. Tom 103. Skowyt i kiełbasa
stron 256
format 12,5 x 19 cm
oprawa broszurowa
Sknerus nie przypuszczał, że osławiona kaczogrodzka cebulowa - najbardziej śmierdząca kiełbasa świata - narobi mu tyle smrodu! Bo rzecz to znana, że stary, nieudany biznes zawsze wraca czkawką, choć na szczęście nie zawsze wywołuje niestrawność. No, ale gdy się ma za kontrahenta wilkołaka, to chyba oczywiste!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Szukałem was. Scenariusze lekcji wychowawczych dla pokolenia Jana Pawła II- szkoła ponadgimnazjalna
oprawa miękka
format 16,5 x 23,5 cm
stron 261
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Robinson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Robinson |
ćwiczenia kredą. Pierwsze wyrazy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pancerz św. Patryka. \\\"Słowa mocy\\\" które dają ochronę
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Bejda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Bejda |
format 23,0 x 15,0 cm
oprawa miękka foliowana
Nowa seria przygód dobrze znanego dzieciom zielonego żółwia, występującego w kilkudziesięciu pozycjach książkowych, w animowanym serialu telewizyjnym oraz w kilku pełnometrażowych filmach. W tej serii każda książka zawiera pełną przygodę Franklina i jego przyjaciół, tyle że przedstawianą w skrócie i opisaną łatwym językiem. Proste zdania i nieskomplikowane słowa to zachęta dla dziecka, które właśnie uczy się czytać. Przedszkolaki mają doskonałą okazję, by zacząć naukę czytania ze swoim ulubionym bohaterem, a sześciolatki i starsze dzieci zapewne przeczytają łatwy tekst samodzielnie. W tej serii ukazano przygody znane dzieciom z telewizji, jednak zawsze w nieco zmienionej wersji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Brenda Clark, Paulette Bourgeois |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Brenda Clark, Paulette Bourgeois |
Zdobyć zdjęcie. Moja historia fotografii prasowej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John G. Morris |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John G. Morris |
Koszula nocna Paulina 4109 beżowa
Skład surowcowy 72% wiskoza, 28% poliamid
Rozmiar |
Obwód biustu (cm) |
Obwód bioder (cm) |
38 | 88 | 94 |
40 | 92 | 98 |
42 | 96 | 102 |
44 | 100 | 106 |
46 | 104 | 110 |
48 | 110 | 116 |
50 | 116 | 122 |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |