Marka odzieży: Darex
Model odzieży: 36
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: bawełna 92%, poliamid 8%,
OpisProducenta:
Klasyczne, komfortowe figi damskie.
- pełny krój
- figi wykonane z najwyższej jakości bawełnianej dzianiny
Skład: 90% bawełna, 8% poliamid.
Płeć: Kobieta Typ: Figi
Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej
W publikacji Autorzy przyjrzeli się kilku wielkim mowom z najnowszej historii, które wywarły olbrzymi wpływ na ludzi i ich życie. Wybrane przez Autorów teksty i mowy łączy mniej lub bardziej ukryty motyw wolności.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Wasilewski, Adam Skibiński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Wasilewski, Adam Skibiński |
Czasowniki rosyjskie. Tablice odmian
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Machnacz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Machnacz |
Sztuczki umysłu. Poznaj mechanizmy ludzkich zachowań
stron 384
format 15 x 23 cm
oprawa broszurowa
Derren Brown autor bestsellerowej książki, jest najchętniej oglądaną gwiazdą angielskiej telewizji Channel 4. W ``Tricks of the Mind Sztuczki umysłu`` zabiera nas w podróż do świata psychologii magii, zdradzając tajniki swojej wiedzy i doświadczeń. Odczytuje wskazówki pochodzące z ludzkiego zachowania, demaskuje kłamców, wyjaśnia sekrety hipnozy, bada siłę sugestii, opracowuje ćwiczenia ulepszania pamięci. Jednocześnie wnikliwie przygląda się przemysłowi paranormalnemu i wyjaśnia dlaczego tak wiele osób wierzy w zjawiska nadprzyrodzone.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Derren Brown |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Derren Brown |
Sukienka Sukienka Damska Model O-52-901 NAVY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sweter Sweter Damski Model J-39-009 PINK
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Barbie i magiczne baletki KR 273
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Masz 10 minut? Zainwestuj w swoje zdrowie. Całkowity przełom w dbaniu o siebie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sean Foy, Mike Smolinski, Nellie Sabin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sean Foy, Mike Smolinski, Nellie Sabin |
format 20x25 cm
oprawa twarda
Bestseller w wielu krajach świata Zabawne i pouczające przygody sympatycznej dziewczynki. ``Mały braciszek Martynki ma na imię Alan. Imię jak dla dużego pana. Poważne. Ale tylko tata mówi na małego Alan. Bo mama i Martynka zdrobniale: Alanek...``
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gilbert Delahaye |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gilbert Delahaye |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zygmunt Szendzielarz „Łupaszko” 1910-1951
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Patryk Kozłowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Patryk Kozłowski |
DINOZAURY Jak rozpoznać 50 gatunków
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Steve Parker |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Steve Parker |
Piszę coraz lepiej A kl.1-3 materiały dodatkowe Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Kacprzak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Kacprzak |
Ucz się z Tomkiem. Nauka na wesoło. Pośpiesz się, Edku!. Która godzina?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
stron 204
format 15,5 x 21,5 cm
oprawa broszurowa
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |