Maszynomania. Motocykle. Książka z naklejkami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Przewodnik Step by Step. Praga
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Temporalne orientacje teleologiczne nauczycieli.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Kunicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Kunicka |
Tajemniczy ogród. Audiobook CD.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Frances Hodgson Burnett |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Frances Hodgson Burnett |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Szwaja |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Szwaja |
Żołnierze niepodległości 1914-1918
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Wieliczka-Szarkowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Wieliczka-Szarkowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maureen Lindley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maureen Lindley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danielle Steel |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danielle Steel |
Wpływ mediów. Konteksty społeczno-edukacyjne
format 17,6x25,0 cm
oprawa miękka
stron 202
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć - zwykle o pejoratywnym znaczeniu.
Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania.
Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Dziadzia |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Dziadzia |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dan Brown |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dan Brown |
Botki Model KBMC726-11K CZARNE
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Wroński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Wroński |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Spódnica Spódnica Model SSD0458CA
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Top Secret |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Top Secret |
Ola i Królestwo Niespełnionych Marzeń
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Łobik-Przejsz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Łobik-Przejsz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Uczę się dobrych obyczajów z naklejkami. 4-6 lat.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Przekąski na przyjęcia. Niezwykłe dania na spotkania towarzyskie i uroczystości
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
KASIA - Skarpetki z koronką 2-6 lat