Marka odzieży: Axami
Model odzieży: V-6129 Samantha
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliamid 92%, elastan 7%, bawełna 1%,
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
LIZA Pończochy kabaretki O4004
Mia i Ja. Magiczna księga. Część 1. Witaj w Centopii
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Francuski słowniczek nie tylko dla początkujących
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kate Brian |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kate Brian |
W moim małym świecie. Moje zoo
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesław Drabik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesław Drabik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kinga Dunin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kinga Dunin |
10 sztywnych stron
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Wroniewska-Krawczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Wroniewska-Krawczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elif Safak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elif Safak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Kozłowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Kozłowska |
Oprawa broszurowa.
Strony 494.
Format 14,5x20,5 cm.
Carolina ma prawie czternaście lat. Jest wyjątkowa, jak wiele dziewczyn w jej wieku. To magiczny okres. Są przyjaciółki, z którymi dzieli się dni i sekrety. Są pierwsze pocałunki skradzione w cieniu klatki schodowej. Jest szkoła, są żarty pod adresem nauczycieli i przygotowania do egzaminów. Jest cudowna babcia i superbrat, który pomaga jej marzyć. A miłość? Czy ma oblicze spotkanego przypadkiem Massimiliana? Amore 14 to podróż przez uczucia, entuzjazm, z jakim spotyka się pierwszą miłość, ból niespodziewanego rozczarowania, tego pierwszego, przyprawiającego o bezdech, to strata bliskiej osoby, to nagły miłosny gest, którego się nie spodziewałaś.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Federico Moccia |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Federico Moccia |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSROMPA |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSROMPA |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beatrice Saubin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beatrice Saubin |
Konwersacje dla Początkujacych
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | LAURIE FRANKEL |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | LAURIE FRANKEL |
Naucz się sam! Word, Excel, PowerPoint 2007. Kurs na CD-ROM
Naucz się sam! Word 2007
Na poziomie podstawowym użytkownik uczy się, jak edytować, drukować i chronić dokumenty. Kurs na poziomie średnim opisuje m.in. dodawanie elementów graficznych czy spisu treści do dokumentów, rysowanie oraz formatowanie tabel. Natomiast na poziomie zaawansowanym wśród tematów znajduje się przygotowywanie korespondencji seryjnej oraz zarządzanie szablonami i motywami.
Naucz się sam! Excel 2007
Na początku użytkownik uczy się na podstawie kursu, jak należy budować arkusze kalkulacyjne i formatować je w obrębie poszczególnej komórki. Na poziomie średnim przedstawiono m.in. zastosowanie kreatora funkcji, a na poziomie zaawansowanym wyjaśniono, jak samodzielnie filtrować dane, tworzyć tabele przestawne czy stosować makra.
Naucz się sam! PowerPoint 2007
Dzięki kursowi użytkownik uczy się funkcji programu, zaczynając od komponowania prostych, tekstowo-obrazkowych prezentacji, poprzez urozmaicanie ich skomplikowanymi animacjami, filmami czy dźwiękami, a kończąc na dodawaniu makr.
Wymagania sprzętowe:
komputer PC,
Windows 2000 SP3 PL, XP PL, Vista PL,
procesor klasy Pentium 400 MHz lub szybszy,
256 MB RAM,
napęd CD-ROM,
1 GB na dysku.
Magnolie chemise - koszulka + stringi
Rozmiar | S | M | L | XL | XXL |
Obwód bioder | 91-95 cm | 96-100 cm | 101-105 cm | 106-110 cm | 111-115 cm |
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy.
Oprawa broszurowa.
Strony 272.
Format 16,0x23,0 cm.
W książce marketing personalny został przedstawiony w kompleksowy sposób zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Szczególną uwagę zwrócono na cele realizacji marketingu personalnego, wśród których ważne miejsce zajmuje dążenie do kształtowania i utrwalania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, co z kolei wpływa bezpośrednio na jej postrzeganie jako producenta. Jest to tym istotniejsze, iż wizerunek jest drugą cechą wyróżniającą firmę spośród innych uczestników rynku, którą pośrednio i bezpośrednio kształtują pracownicy, co dodatkowo zwiększa rolę, jaką odgrywa w organizacji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stephen King |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stephen King |
Pojazdy z alfabetem. 80 naklejek.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |