Matematyka Zdasz na 100% LO kl.1-3 Repetytorium maturzysty / Poziom podstawowy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Piórek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Piórek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
W moim ogrodzie mieszka czarodziej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kalina Jerzykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kalina Jerzykowska |
Wiedza o kulturze Picasso, krzyżowcy i afrykańscy czarownicy LO kl.1-3 podręcznik
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanisław Kandulski, Krzysztof Moraczewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanisław Kandulski, Krzysztof Moraczewski |
Seksowne bikini w kwiatowe wzory. Biustonosz usztywniany, wiązany na szyi i na plecach. Ramiączka ozdobione białymi koralikami. Miseczki zdobią subtelne marszczenia.
W zestawie majteczki wiązane na biodrach, które optycznie wydłużają nogi. Idealne dla kobiet, które lubią odrobinę bardziej wycięte figi. Tył jednolity.
Kostium wykonany z najwyższej jakość włoskich materiałów, potwierdzonych hologramem. Kostium idealnie nadaje się do pływania oraz opalania.
Skład: 80% poliamid, 20% elastan.Płeć: Kobieta Typ: dwuczęściowy
Nowoczesna, dzianinowa kamizelka z modnym, transparentnym tyłem zdobionym haftem. Przód swobodnie układający się na sylwetce.
Długość kamizelki ok. 64 cm.
Skład: 95% wiskoza, 5% elastan.Płeć: Kobieta Typ: kamizelka
Cuda Alp. Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy.
Oprawa broszurowa.
Strony 272.
Format 16,0x23,0 cm.
W książce marketing personalny został przedstawiony w kompleksowy sposób zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Szczególną uwagę zwrócono na cele realizacji marketingu personalnego, wśród których ważne miejsce zajmuje dążenie do kształtowania i utrwalania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, co z kolei wpływa bezpośrednio na jej postrzeganie jako producenta. Jest to tym istotniejsze, iż wizerunek jest drugą cechą wyróżniającą firmę spośród innych uczestników rynku, którą pośrednio i bezpośrednio kształtują pracownicy, co dodatkowo zwiększa rolę, jaką odgrywa w organizacji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Puzzle 150 elementów Konturowe - Piękne Księżniczki
Scooby-Doo. Mapa w Wehikule Tajemnic
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Spodnie Spodnie Damskie Model O-31-006 GREY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Puzzle 500 elementów w tubie The Beatles - Eight Days a Week
Atlas gór Polski. Sudety, Karpaty, Góry Świętokrzyskie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Rajstopy damskie, gładkie z jedwabiem
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefan Kardynał Wyszyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefan Kardynał Wyszyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chrissie Wellington |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chrissie Wellington |
Gadu - gadu. Jak swobodnie rozmawiać z każdym i w każdej sytuacji
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mark Rhodes |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mark Rhodes |