Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Śledzianowski, Sylwester Bębas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Śledzianowski, Sylwester Bębas |
Tropiciele kl.3 BOX Edukacja wczesnoszkolna
Rekomendujemy zakup kompletu materiałów do klasy drugiej w wygodnym, kolorowym pudełku, które zawiera: Podręczniki (cz. 1–5) Podręczniki są dostosowane do wieku i możliwości dzieci, kolorowe, bogato ilustrowane. W ciekawy sposób przekazują podstawy wiedzy o współczesnym świecie i środowisku społecznym.
Dzięki utrzymaniu zasady stopniowania trudności (czytanie na trzech poziomach) teksty zamieszczone w podręcznikach pozwalają dziecku na doskonalenie techniki płynnego czytania oraz czytania ze zrozumieniem. Podręczniki poszerzają i porządkują wiedzę z zakresu ortografii (kącik Tropimy ortografię) i gramatyki. Rozwijają zainteresowania, inspirują do samodzielnych poszukiwań informacji, rozbudzają wrażliwość plastyczną i estetyczną. Pogłębiają wiedzę o otaczającej dziecko przyrodzie.
Karty ćwiczeń (cz. 1–5)
Karty ćwiczeń zawierają ciekawe, pomysłowe zadania, które doskonalą pisanie, sprawdzają umiejętność czytania ze zrozumieniem, przygotowują do opanowania podstaw wiedzy o języku. Wiele treści nauczania ujętych jest w kącikach tematycznych: Ćwiczymy z Noni (sprawdzenie umiejętności nabytych w ciągu ostatnich 8–10 dni), Zrób to sam (propozycje zajęć technicznych), Muzyka (utrwalenie treści zaprezentowanych w podręczniku), Czytam i interpretuję (ćwiczenia doskonalące rozumienie tekstu i wyciąganie wniosków). Dodatkową atrakcją dla dziecka jest wkładka z nalepkami wielokrotnego użytku.
Przyrodę. Karty ćwiczeń (cz. 1 i 2)
Karty są doskonałym uzupełnieniem ikonograficznych rozkładówek przyrodniczych zawartych w podręcznikach. Osobne zeszyty ćwiczeń do przyrody z nalepkami i kolorowankami pozwalają lepiej utrwalić zdobytą wiedzę. Doświadczenia i eksperymenty dodatkowo uatrakcyjnią poznawanie otaczającego świata. Wydzielenie kart ćwiczeń do przyrody w oddzielnych publikacjach to kolejny krok ku oswojeniu ucznia z wyzwaniami klasy czwartej.
Matematykę (cz. 1–5)
Książka do matematyki to połączenie podręcznika z kartami ćwiczeń. Poza standardowymi zadaniami zawiera wyjątkowe karty ćwiczeń w działaniu, skorelowane z pomocami zawartymi w kuferku dla ucznia, oraz proste gry planszowe utrwalające umiejętności matematyczne. To jedyna na rynku publikacja dostosowana do możliwości dzieci na różnych poziomach rozwoju myślenia matematycznego.
Wyprawkę (cz. 1 i 2)
Zestaw różnorodnych pomocy dla ucznia, zintegrowany z treściami edukacyjnymi w podręcznikach. Zawiera m.in. pomoce dydaktyczne, gry edukacyjne, materiały do prac technicznych.
Zajęcia komputerowe – podręcznik z ćwiczeniami i CD-ROM-em
Książka z CD-ROM-em stanowi kolejny etap w nauce podstaw i obsługi komputera.
Karty plastyczne
Propozycja dodatkowych 14 zajęć z zakresu edukacji plastycznej. Oryginalne pomysły, unikatowe techniki pracy, zaskakujące podejście do oswajania małego odbiorcy z wielką sztuką. Analiza i interpretowanie sławnych dzieł przez pryzmat własnych uczuć dziecka, jego doświadczeń i wyobrażeń.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OSCAR WILDE |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OSCAR WILDE |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charlotte Link |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charlotte Link |
Zanim będę uczniem 6-latka przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć i rozkładem materiału cz.3 E
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Kopała, Elżbieta Tokarska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Kopała, Elżbieta Tokarska |
Wielka gramatyka angielska z ćwiczeniami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Donata Olejnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Donata Olejnik |
Zakręty losu. Historia Lukasa.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Lingas-Łoniewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Lingas-Łoniewska |
Zadania i naklejki dla dziewczynek oraz zrób to sama. 2 książki z naklejkami w 1.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Wężyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Wężyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Vince Flynn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Vince Flynn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ranulph Fiennes |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ranulph Fiennes |
Religia Z Tobą idę przez życie GIMN kl.2 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Mąkosa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Mąkosa |
Dinogami. 25 modeli dinozaurów – krok po kroku
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hiroaki Takai, Mari Ono |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hiroaki Takai, Mari Ono |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dariusz Rekosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dariusz Rekosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GABIDAR |
Kod producenta | GABFI101 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GABIDAR |
Kod producenta | GABFI101 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Giełżyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Giełżyński |
Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju
format 16,7x24,0 cm
oprawa miękka
stron 328
Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych.
Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu „naznaczani” przez społeczność szkolną oraz jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowości?
W badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dziecku edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji oraz zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Toroń |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Toroń |
Kamila ciasteczkowa wróżka. Koloruję z Kamilą.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Daniel Brochard |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Daniel Brochard |