Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Regina Calcaterra |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Regina Calcaterra |
Marka odzieży: Ava
Model odzieży: 1387
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 91%, bawełna 5%, elastan 4%,
OpisProducenta:
Zmysłowe figi w świetnym zestawieniu kolorystycznym.
- wykonane z pudrowej dzianiny
- z przodu oraz z tyłu wstawki z kuszącej koronki
- krawędzie z przodu wykończone są kontrastową lamówką
- z przodu satynowa kokardka
- do kompletu polecamy biustonosz 1387
Skład: 91% poliamid, 5% bawełna, 4% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Figi
Język angielski Tempo 3 ćwiczenia SP
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olivia Johnston |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olivia Johnston |
Podczas zabawy dzieci zapoznają się stopniowo z podstawowymi pojęciami, takimi jak: kolory, kształty, rozmiary, orientacja przestrzenna, liczby i ilości, których odkrywanie jest typowe dla wieku przedszkolnego.
Każda gra sprzyja rozwojowi koncentracji, zmysłu obserwacji i logicznego myślenia. Pióro Minnie wydaje dźwięki, świeci się przy każdej poprawnej odpowiedzi, tak więc dzieci mogą same, bez pomocy dorosłych, kontrolować swoje postępy.
Zawartość:
- 12 kolorowych kart dydaktycznych z 24 propozycjami zabawy
- 1 długopis elektroniczny
- 1 plansza ilustracji
Wiek: 3-6 lat
Liczba graczy: 1+
Pojazdy. Kolorowanka z oczkami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Rozmiar | Obwód w biuście | Obwód w biodrach | Długość przodu koszulki | Długość tyłu koszulki |
S/M | 82-89 cm | 90-98 cm | 77 cm | 86 cm |
L/XL | 90-97 cm | 99-106 cm | 79 cm | 86 cm |
Szczęście jak kochać i być kochanym.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mabel Jam |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mabel Jam |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sarah Addison Allen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sarah Addison Allen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1420X |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1420X |
Niepełnosprawność intelektualna w publicznym i prywatnym dyskursie.
Rozważania podjęte w tej publikacji zmierzają do odpowiedzi na pytanie jak we współczesnym społeczeństwie polskim \"mówiona\" jest niepełnosprawność intelektualna w dyskursach uruchamianych w sytuacjach publicznych i prywatnych oraz ukazują konfrontację indywidualnej i społecznej wizji niepełnosprawności. W swoich rozważaniach autorka kwestionuje istniejącą w społecznych konstrukcjach \"oczywistość\" niepełnosprawności intelektualnej i pewną \"naturalność\" sytuacji egzystencjalnej w jakiej są owe osoby i ich rodziny społecznie lokowane. Ta \"oczywistość\" niepełnosprawności intelektualnej i \"naturalność\" miejsc świata życia tych osób jest ukazana w książce jako efekt dyskursywnej konstrukcji. Postawiona w publikacji teza, że rzeczywistość społeczna jest konstruowana przez dyskurs (rozumiany jako użycie języka i działanie społeczne), który jest kluczowym czynnikiem w społecznej konstrukcji życia społecznego i ważnym elementem relacji władzy, pozwala autorce spojrzeć na język i jego zniewalającą moc, jako na narzędzie dominacji i wykluczania lub emancypacji. W części teoretycznej niepełnosprawność intelektualna została osadzona w kontekście szeroko rozumianej inności, ukazane zostały również mechanizmy wykluczania Obcego (m.in. koncepcje Z. Baumana, M. Foucaulta, E. Goffmana). Pojęcie dyskursu autorka umiejscowiła w perspektywie poststrukturalnych teorii (m.in. M. Foucaulta, P. Bourdieu, E. Laclau). Zaprezentowany w książce projekt badawczy osadzono w jakościowej strategii badań, zastosowana została krytyczna analiza dyskursu i metoda biograficzna. Krytycznej analizie dyskursu autorka poddała m. in. treści wypowiedzi osób publicznych, zawartość popularnych periodyków, które potraktowała jako nośniki i jednocześnie narzędzia konstruowania dyskursu publicznego. Analizom poddane zostały także narracje rodziców, terapeutów i dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Poruszane w książce problemy, dotyczące konfrontacji osobistej i społecznej wizji niepełnosprawności intelektualnej są niezwykle ważne w pedagogice specjalnej, zwłaszcza gdy odnosi się je do aktualnego kontekstu społecznego, aktualnej sytuacji zmiany ponowoczesnej, globalizacyjnej, systemowej. Ważnymi elementami książki są także: ukazanie interdyscyplinarnego spojrzenia na problematykę ról społecznych osoby z niepełnosprawnością intelektualną, wyszczególnienie nurtów dyskursu niepełnosprawności intelektualnej, przyjęte metody badawcze (krytyczna analiza dyskursu i metoda biograficzna) i zwrócenie uwagi na społeczno-kulturową konstrukcję niepełnosprawności, na fakt konstruowania niepełnosprawności intelektualnej przez dyskurs publiczny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Woynarowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Woynarowska |
Nie wolno mnie gnębić. Pierwsza rozmowa o przemocy rówieśniczej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Trojanowicz-Kasprzak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Trojanowicz-Kasprzak |
Szlakiem zwycięstwa. Relacje literatów z wojny 1920 roku.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Ramiączka silikonowe metal 20 mm
format 16,5 x 23,5 cm
stron 183
Z archiwum Klio to ostatnia książka 3- tomowej serii ćwiczeń ze źródłami historycznymi dla uczniów przygotowujacych się do matury z historii. Znajdują się tu przede wszystkim teksty źródłowe, ale także źródła ikonograficzne i kartograficzne.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Gra o miłość. Kroniki rodu Lacey
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eve Edwards |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eve Edwards |
Kocham czytać. Pakiet 18 książeczek
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |