Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Hiszpański. Karteczki. 1000 najważniejszych słów i zdań.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 108
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa miękka
Książka po raz pierwszy ukazała się w 1979 roku i cały czas uznawana jest za najgłośniejszy bestseller Alice Miller. Jest to niezwykle poruszające studium dyskretnej toksyczności rodziców i opiekunów, którzy swoim dzieciom zapewnili [pozornie] szczęśliwe dzieciństwo w pędzie do doskonałości i nieustannych sukcesów. Czy odkrywając zranienia, których doświadczyliśmy w dzieciństwie, zdołamy dotrzeć do naszego prawdziwego Ja? Czy kiedykolwiek potrafimy w pełni wyzwolić się od iluzji, którymi wypełnione jest życie każdego z nas? Czy odkryjemy siebie, by w ten sposób zyskać nową, pełną wolności przestrzeń? To jedyna droga do odzyskania utraconej integralności i skorygowania postawy wobec siebie i życia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alice Miller |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alice Miller |
Dobra kuchnia Dania z mlekiem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czarkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czarkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nicholas Sparks |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nicholas Sparks |
Fizyka Ściąga + wersja mini w środku LO kl.1-3 cz.2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Nawrot |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Nawrot |
Język rosyjski Stupieni 2 podręcznik SP
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Żelezik, Beata Gawęcka-Ajchel |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Żelezik, Beata Gawęcka-Ajchel |
Święty Franciszek. Święty, którego imię wybrał papież
ze wstępu księdza kardynała Franciszka Macharskiego
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Łoskot-Cichocka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Łoskot-Cichocka |
Marka odzieży: Gaia
Model odzieży: 570M Nancy Maxi
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 68%, poliester 30%, elastan 2%,
Druty: TAK
Fiszbiny pionowe: TAK
Kieszonki na wkładki: NIE
Liczba haftek poziomych: 3
Liczba haftek pionowych: 3
Miejsce zapięcia: tył
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Niezwykle gustowna propozycja dla Pań obdarzonych pełniejszymi kształtami (rozmiary nawet do miseczki K). Klasyczny miękki biustonosz w ecru kolorze. W całości wykonany z elastycznej, sprężystej dzianiny. Górna część miseczki pokryta jest zmysłową koronką. Dodatkowo miseczki są wyprofilowane drutem, który okala piersi. Na uwagę zasługuje podwyższona konstrukcja, w której dolna część miiseczki zakrywa sutek. Między miseczkami kokardka. Zastosowano potrójne haftki z trzystopniową regulacją. W modelu tym użyto wysokiej jakości ramiączka, które odporne są na deformację i rozciąganie. Ich szerokość jest odpowiednio dobrana do większych rozmiarów. Całość uzupełniają delikatne kokardki umieszczone na styku ramiączek.
Na szczególną uwagę zasługuje nowa technologia szycia bocznych fiszbin (występują one we wszystkich obwodach). Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, które czują dyskomfort z powodu uwierających fiszbin, producent zastosował nową technologię ich szycia. Polega ona na tym, że zamiast jednego elementu występują dwa, współpracujące ze sobą. Końcówki fiszbin wszyte są w elastyczną taśmę i zachodzą na siebie wewnątrz tunelu. Ponadto wykonane są z cieńszego i bardziej elastycznego tworzywa, co umożliwia idealną ich współpracę z użytkowniczką biustonosza – przy każdym ruchu fiszbiny poruszają się zgodnie z ruchem ciała zachodząc jedna na drugą. Takie rozwiązanie zagwarantuje jeszcze większy komfort noszenia bielizny.
Do kompletu polecamy figi Nancy.
Skład: 68% poliamid, 30% poliester, 2% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: miękki
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Małe zwierzaki i ich przygody. Czyli o tym, co może spotkać nieposłusznego malucha
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pochodnia madhjamiki szentong.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Viii Karmapa Mikjo Dordze |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Viii Karmapa Mikjo Dordze |
Dobra kuchnia Dania z ziemniaków.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czarkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czarkowska |
Plastyka W tym cała sztuka GIMN kl.1-3 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Gumuła |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Gumuła |
Testy z nowej gramatyki niemieckiej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Żurek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Żurek |
Tabela rozmiarów (w cm) | Długość bluzki | Szerokość (obwód biustu) | Obwód w pasie (talia) |
S/38 | 54 | 84-88 cm | 72-78 |
M/40 | 56 | 86-92 cm | 78-82 |
L/42 | 58 | 88-96 cm | 80-84 |
XL/44 | 60 | 90-100 | 82-86 |
XXL/46 | 62 | 92-104 | 84-88 |
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
stron 204
format 15,5 x 21,5 cm
oprawa broszurowa
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franco Cardini |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franco Cardini |
To jest super! 70 pomysłów na naukę przez zabawę
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |