Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BODY SCULPTURE |
Kod producenta | BNS 100 |
EAN | 5903733003292 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BODY SCULPTURE |
Kod producenta | BNS 100 |
EAN | 5903733003292 |
PAS WZMACNIAJĄCY MĘSKI BNS 520
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BODY SCULPTURE |
Kod producenta | BNS 520 |
EAN | 5903733001007 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BODY SCULPTURE |
Kod producenta | BNS 520 |
EAN | 5903733001007 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Florian Illies |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Florian Illies |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Ignacy Kraszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Ignacy Kraszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Cudze pole. Przypadki Księdza Grosera
stron 384
oprawa broszurowa
format 14,5X20,5 cm
Czy kapłaństwo jest pracą na cudzym polu, a jeśli tak, to czy może ona dać człowiekowi miłość, poczucie sensu? Czy ksiądz Wacław stanie pośród księży, dla których sutanna staje się pancerzem nie do udźwignięcia, a celibat niczemu nie służącym anachronizmem? Czy dręczony przeciwnościami, które fundują mu bliscy i wrogowie podda się i poszuka szczęścia w miłości do kobiety i założeniu własnego domu? \"Cudze pole« to brawurowe zwieńczenie trylogii »Przypadków księdza Grosera«. Miał rację ksiądz Andrzej Luter, pisząc po »Truflach«, że jeśli Grzegorczyk utrzyma formę, to trzeci tom będzie najlepszy. Miał absolutną rację. A Grzegorczyk nie tylko formę utrzymał. Nie wiem jak on to robi, że pisze coraz lepiej i lepiej...\"
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Grzegorczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Grzegorczyk |
Język niemiecki Team Deutsch 1 podręcznik GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Kubicka, Korner Elke, Ursula Esterl, Agnes Einhorn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Kubicka, Korner Elke, Ursula Esterl, Agnes Einhorn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Język polski Wyspy szczęśliwe SP kl.4 ćwiczenia językowe cz.2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Kulesza, Grażyna Kulesza |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Kulesza, Grażyna Kulesza |
Adrian Mole 13 i 3/4.Sekretny dziennik.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sue Townsend |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sue Townsend |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Rymowanki. Klinika dla pluszaków
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisław Malinowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisław Malinowski |
stron 110
oprawa miękka
format 16 x 23 cm
Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi w jednakowym stopniu. Dlatego oczywiste wydaje się to, że dzieci, będąc równie ważne jak osoby dorosłe, są od samego początku pełnowartościowymi ludźmi i niepotrzebna jest tutaj żadna interwencja, nawet ze strony szkoły. Autor odpowiada na pytanie, jakie konsekwencje mogą wynikać dla szkoły ze spojrzenia na człowieka z postpedagogicznej perspektywy. Odnosząc prawa człowieka do dzieci szkolnych, dochodzi do fascynujących odkryć związanych ze szkołą przyszłości. Szkole ? tu i teraz ? daje on impuls do wprowadzenia postmodernizmu w jej codzienność. Rodzicom udziela porad opartych na wnikliwej analizie i praktyce, aby potrafi li redukować stres związany z kontaktem ze szkołą oraz łagodzić i leczyć cierpienia swych dzieci. Nauczycielom proponuje nowy rodzaj samorozumienia, który pozwala zerwać więzy sztywnej roli i pomaga w wyczerpującej pracy. Czytelnik dostrzeże tutaj siłę i odwagę nauczyciela, które sprawiają, że klasa szkolna staje się znacznie bardziej przyjazna dzieciom. W książce Jaka może być szkoła? dochodzi do spotkania wizji i rzeczywistości. Wszy Myślę, że istotę twórczości pedagogicznej Schoenebecka, mocno osadzonej w filozofii, najlepiej oddaje Bogusław Śliwerski, który stwierdza, że chodzi przede wszystkim o zdobywanie szeroko pojętej samowiedzy, a nie o wzajemną eliminację racji i udowadnianie wyższości własnych argumentów, teorii czy doświadczeń. Gorąco zachęcam czytelnika do lektury książki, którą przenika głęboka troska o to, aby dziecko i nauczyciel mogli jak najczęściej spotykać się na płaszczyźnie osobowej. Tylko wtedy szkoła i jednocześnie rodzina będą mogły skutecznie zapobiegać wszelkim działaniom zmierzającym do uczynienia z nich narzędzi ``produkcji`` osobowości autorytarnych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Geneen Roth |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Geneen Roth |
Niebiańska koszulka ze słodkimi, cukierkowymi akcentami!
- delikatne, regulowane ramiączka ozdobione koronkową lamówką
- miękkie miseczki zdobi satynowa, różowa tasiemka
- miseczki podszyte zakrywającym biust materiałem
- dół wykonany z prześwitującego materiału
- całość obszyta delikatną, koronkową lamówką
- gładki tył
- w komplecie seksowne stringi z wplecioną różową wstążeczką
- elastyczny, przyjemny materiał
Skład: 94% poliamid, 6% elastanPłeć: Kobieta Typ: koszulka+stringi
Jak wytresować smoka 2. Smocze zabawy SKC 701
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sokole oko 3. Zabawy doskonalące spostrzegawczość
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |