Zeszyt ćwiczeń zawiera treści skorelowane z podręcznikiem, określone w podstawie programowej. Zawarte w nim ćwiczenia zostały dostosowane do zróżnicowanych możliwości uczniów i dobrane z myślą o wykorzystaniu różnorodnych metod kształcenia. Wśród ćwiczeń znalazły się zadania na dobieranie, krzyżówki, zadania tekstowe, praca z materiałem ilustracyjnym i wiele innych
Zeszyt ćwiczeń zawiera treści skorelowane z podręcznikiem, określone w podstawie programowej. Zawarte w nim ćwiczenia zostały dostosowane do zróżnicowanych możliwości uczniów i dobrane z myślą o wykorzystaniu różnorodnych metod kształcenia. Wśród ćwiczeń znalazły się zadania na dobieranie, krzyżówki, zadania tekstowe, praca z materiałem ilustracyjnym i wiele innych
Podręcznik do języka polskiego dla klasy czwartej jest podzielony na cztery rozdziały, każdy został przyporządkowany jednej porze roku. Część pierwsza to tematy skupione wokół jesieni i zimy. Podręcznik łączy w sobie kształcenie literackie i językowe, a treści językowe są wprowadzane w nawiązaniu do tematyki utworów. Autor proponuje teksty literackie, a także publicystyczne, a tematy dobiera tak, by były bliskie dzieciom. Ćwiczone są wymagane na tym poziomie nauczania umiejętności z zakresu: kompetencji językowych, mówienia, słuchania, pisania, czytania, korzystania z informacji. Proponowane ćwiczenia mają różny poziom trudności i urozmaiconą tematykę, dostosowaną do wieku ucznia i jego zainteresowań. Nawiązują do tekstów klasycznych i współczesnych. Pojawiają się liczne zadania grupowe, w tym w formie gry/zabawy dydaktycznej czy scenki. Liczba ćwiczeń, ich różnorodność i zróżnicowany poziom trudności pozwalają dostosować tok lekcji do potrzeb każdego zespołu klasowego.
Podręcznik do języka polskiego dla klasy czwartej jest podzielony na cztery rozdziały, każdy został przyporządkowany jednej porze roku. Część pierwsza to tematy skupione wokół jesieni i zimy. Podręcznik łączy w sobie kształcenie literackie i językowe, a treści językowe są wprowadzane w nawiązaniu do tematyki utworów. Autor proponuje teksty literackie, a także publicystyczne, a tematy dobiera tak, by były bliskie dzieciom. Ćwiczone są wymagane na tym poziomie nauczania umiejętności z zakresu: kompetencji językowych, mówienia, słuchania, pisania, czytania, korzystania z informacji. Proponowane ćwiczenia mają różny poziom trudności i urozmaiconą tematykę, dostosowaną do wieku ucznia i jego zainteresowań. Nawiązują do tekstów klasycznych i współczesnych. Pojawiają się liczne zadania grupowe, w tym w formie gry/zabawy dydaktycznej czy scenki. Liczba ćwiczeń, ich różnorodność i zróżnicowany poziom trudności pozwalają dostosować tok lekcji do potrzeb każdego zespołu klasowego.
Podręcznik łączy w sobie kształcenie literackie i językowe, a treści językowe są wprowadzane w nawiązaniu do tematyki utworów. Autor proponuje teksty literackie, a także publicystyczne, a tematy dobiera tak, by były bliskie dzieciom. Ćwiczone są wymagane na tym poziomie nauczania umiejętności z zakresu: kompetencji językowych, mówienia, słuchania, pisania, czytania, korzystania z informacji. Proponowane ćwiczenia mają różny poziom trudności i urozmaiconą tematykę, dostosowaną do wieku ucznia i jego zainteresowań. Nawiązują do tekstów klasycznych i współczesnych. Pojawiają się liczne zadania grupowe, w tym w formie gry/zabawy dydaktycznej czy scenki. Liczba ćwiczeń, ich różnorodność i zróżnicowany poziom trudności pozwalają dostosować tok lekcji do potrzeb każdego zespołu klasowego.
Podręcznik łączy w sobie kształcenie literackie i językowe, a treści językowe są wprowadzane w nawiązaniu do tematyki utworów. Autor proponuje teksty literackie, a także publicystyczne, a tematy dobiera tak, by były bliskie dzieciom. Ćwiczone są wymagane na tym poziomie nauczania umiejętności z zakresu: kompetencji językowych, mówienia, słuchania, pisania, czytania, korzystania z informacji. Proponowane ćwiczenia mają różny poziom trudności i urozmaiconą tematykę, dostosowaną do wieku ucznia i jego zainteresowań. Nawiązują do tekstów klasycznych i współczesnych. Pojawiają się liczne zadania grupowe, w tym w formie gry/zabawy dydaktycznej czy scenki. Liczba ćwiczeń, ich różnorodność i zróżnicowany poziom trudności pozwalają dostosować tok lekcji do potrzeb każdego zespołu klasowego.
Co wyróżnia tę serię? Dynamizm Atrakcyjne elementy graficzne Nowoczesna forma Ćwiczenia zachęcające do współpracy, aktywności i kreatywności. Podręcznik część 2 do języka polskiego dla klasy 6 szkoły podstawowej.