Antoni Benedikt
od 1 do 3 z 3
1
Reklama jako proces komunikacji
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Benedikt |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Benedikt |
Cena: 28.77 zł
Asertywność jako proces skutecznej komunikacji
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce „Asertywność jako proces skutecznej komunikacji” zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej – w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych – słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych. Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie – naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Benedikt |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Benedikt |
Cena: 33.49 zł
Lobbing jako proces komunikacji
Lobbing jako proces komunikacji - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i potocznie postrzegane raczej negatywnie. Między innymi i z tych powodów lobbing nie doczekał się dotychczas specjalnego opracowania na gruncie języka polskiego, a pozycja ta właśnie tę lukę wypełnia. We współczesnym świecie w niemal każdym systemie politycznym można zaobserwować samoistne organizowanie się grup interesu w celu wpływania na proces podejmowania decyzji oraz osiąganie zaplanowanych korzyści w wyniku realizacji tego wpływu. W miarę jak ludzie stają się coraz bardziej wykształceni, a wiedza i informacja są powszechnie dostępne, liczba osób dostrzegających, że na scenie narodowej, a często ponadnarodowej, zapadają decyzje mające doniosły wpływ na ich codzienne życie, niezmiernie wzrasta. To powoduje, że chcąc mieć wpływ na treść podejmowanych decyzji, pojedynczo czy też w grupie, rozpoczynają określone działania. Komunikują się ze sobą, a sposoby komunikowania się w w działaniach lobbingowych są przedmiotem badań ich przejrzystości, uczciwości. Każdy, kto interesuje się polityką, jest politykiem czy ma zamiar studiować politologię, książkę tę powinien mieć na swojej półce. Po to między innymi, by w przyszłych działaniach lobbingowych nie być posądzonym o zwykłe łapówkarstwo.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Benedikt |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Benedikt |
Cena: 33.49 zł
od 1 do 3 z 3
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?