Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Słowiańska moc, czyli o niezwykłym wkroczeniu naszych przodków na europejską arenę
oprawa miękka
format 15 x 23,5 cm
Napisana przez archeologa popularnonaukowa pozycja, odkrywająca tajniki pochodzenia i niezwykłego sukcesu cywilizacyjnego Słowian, w tym praprzodków Polaków - przystępnie napisana, rzetelna, doskonale łącząca wiedzę z różnych dziedzin nauki: archeologii, antropologii i językoznawstwa. Odpowiada na zaskakujące pytania: czy Mieszko I był wikingiem, co mają wspólnego Słowianki z Amazonkami i wiele innych. Dezawuuje mity i utarte pojęcia, przywraca wiarygodność dawnym podaniom.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zdzisław Skrok |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zdzisław Skrok |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bp Andrzej Czaja, Tomasz Ponikło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bp Andrzej Czaja, Tomasz Ponikło |
oprawa miękka
Dillon Caxton, zamożny i przystojny młodzieniec, stanowi obiekt westchnień wielu panien na wydaniu. Nie okazuje im jednak najmniejszego zainteresowania, pochłonięty sprawami wyścigów konnych. Podczas zawodów w Newmarket spotyka zjawiskowo piękną Priscillę Dalloway, która z narażeniem życia stara się odnaleźć brata bliźniaka. Ten zapalony miłośnik koni opuścił rodzinną posiadłość, szukając szczęścia jak najdalej od swego ojca, przeciwnika jego pasji. Pris pragnie ustrzec brata przed nieczystymi interesami, w które się wplątał. Pomóc jej w tym może tylko Dillon, który jednak nie jest skory do współpracy. Panna Dalloway gotowa jest jednak zrobić wszystko, by go do siebie przekonać?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Laurens Stephanie |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Laurens Stephanie |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jonathan Kellerman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jonathan Kellerman |
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Gołębiowski, Agnieszka Tłaczała, Adrian Grycuk, Piotr W |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Gołębiowski, Agnieszka Tłaczała, Adrian Grycuk, Piotr W |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bram Stoker |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bram Stoker |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Podstawy konwersacji Rosyjski + mp3
Ponad 500 zwrotów z transkrypcją wymowy
Samouczek wymowy
Dwujęzyczne nagrania wszystkich wyrażeń
Mapa i informacje dla turystów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Przygoda z głoskami r, l, j - logopedyczna gra planszowa.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisław Rocławski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisław Rocławski |
Zawsze o tym marzyłam. Opowieść o kobiecie, która na krańcach świata odnalazła szczęście.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rita Golden Gelman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rita Golden Gelman |
Piosenki religijne dla dzieci CD.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Kucharczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Kucharczyk |
Absolutna nowość w ofercie firmy GAIA! Wyjątkowo wygodny biustonosz, przygotowany specjalnie dla mam karmiących i kobiet w ciąży. Ten miękki biustonosz został wykonany w całości z delikatnej w dotyku wiskozy. Miseczki wyprofilowane drutem, który okala piersi. Dla komfortu użytkowania wewnętrzna część biustonosza (dolna miska, środeczek oraz część boczków) jest podszyta 100% bawełną. Biustonosz posiada solidne, odporne na rozciąganie, regulowane ramiączka oraz wygodny klips umożliwiający odpinanie i zapinanie biustonosza jedną ręką. Obwód może być regulowany dzięki trój-stopniowej regulacji (haftka dwurzędowa).
Do kompletu polecamy figi 051P.
Skład: 67% wiskoza, 25% bawełna, 8% elastan.Płeć: Kobieta Typ: Specjalistyczne
REKLAMA - Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
format A5
oprawa twarda
stron 152
Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać - i często naprawdę działa - nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |