Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martyna Wojciechowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martyna Wojciechowska |
Klucz do oznaczania roślin naczyniowych Polski niżowej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucjan Rutkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucjan Rutkowski |
Atlas narciarski. Polska, Czechy, Słowacja.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Beręsewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Beręsewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci w wieku 10-12 lat
format A4
stron 52
Publikacja to zbiór ćwiczeń służących rozwijaniu i stymulowaniu funkcji psychofizycznych u dzieci w wieku 10-12 lat. Są to zadania rozwijające: - percepcję wzrokową (spostrzegawczość, analizę i syntezę, pamięć wzrokową), - koordynację wzrokowo-ruchową, - koncentrację uwagi, - sprawność grafomotoryczną, - orientację przestrzenną i wyobraźnię, - percepcję słuchową. Wiele zadań ma także wartość poznawczą. Treści są tak dobrane, aby stanowiły dla uczniów miłą rozrywkę, a ich układ jest zgodny z cyklem roku szkolnego. (ze wstępu)
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Renata Zofia Rutkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Renata Zofia Rutkowska |
Sukienka Sukienka Model D011 Ecru-Beige
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peperuna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peperuna |
100 lat historii. Kronika dziejów świata
Tappi i przyjaciele. Część 2 Tappi i pierwszy śnieg
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Mortka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Mortka |
Niepełnosprawność intelektualna w publicznym i prywatnym dyskursie.
Rozważania podjęte w tej publikacji zmierzają do odpowiedzi na pytanie jak we współczesnym społeczeństwie polskim \"mówiona\" jest niepełnosprawność intelektualna w dyskursach uruchamianych w sytuacjach publicznych i prywatnych oraz ukazują konfrontację indywidualnej i społecznej wizji niepełnosprawności. W swoich rozważaniach autorka kwestionuje istniejącą w społecznych konstrukcjach \"oczywistość\" niepełnosprawności intelektualnej i pewną \"naturalność\" sytuacji egzystencjalnej w jakiej są owe osoby i ich rodziny społecznie lokowane. Ta \"oczywistość\" niepełnosprawności intelektualnej i \"naturalność\" miejsc świata życia tych osób jest ukazana w książce jako efekt dyskursywnej konstrukcji. Postawiona w publikacji teza, że rzeczywistość społeczna jest konstruowana przez dyskurs (rozumiany jako użycie języka i działanie społeczne), który jest kluczowym czynnikiem w społecznej konstrukcji życia społecznego i ważnym elementem relacji władzy, pozwala autorce spojrzeć na język i jego zniewalającą moc, jako na narzędzie dominacji i wykluczania lub emancypacji. W części teoretycznej niepełnosprawność intelektualna została osadzona w kontekście szeroko rozumianej inności, ukazane zostały również mechanizmy wykluczania Obcego (m.in. koncepcje Z. Baumana, M. Foucaulta, E. Goffmana). Pojęcie dyskursu autorka umiejscowiła w perspektywie poststrukturalnych teorii (m.in. M. Foucaulta, P. Bourdieu, E. Laclau). Zaprezentowany w książce projekt badawczy osadzono w jakościowej strategii badań, zastosowana została krytyczna analiza dyskursu i metoda biograficzna. Krytycznej analizie dyskursu autorka poddała m. in. treści wypowiedzi osób publicznych, zawartość popularnych periodyków, które potraktowała jako nośniki i jednocześnie narzędzia konstruowania dyskursu publicznego. Analizom poddane zostały także narracje rodziców, terapeutów i dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Poruszane w książce problemy, dotyczące konfrontacji osobistej i społecznej wizji niepełnosprawności intelektualnej są niezwykle ważne w pedagogice specjalnej, zwłaszcza gdy odnosi się je do aktualnego kontekstu społecznego, aktualnej sytuacji zmiany ponowoczesnej, globalizacyjnej, systemowej. Ważnymi elementami książki są także: ukazanie interdyscyplinarnego spojrzenia na problematykę ról społecznych osoby z niepełnosprawnością intelektualną, wyszczególnienie nurtów dyskursu niepełnosprawności intelektualnej, przyjęte metody badawcze (krytyczna analiza dyskursu i metoda biograficzna) i zwrócenie uwagi na społeczno-kulturową konstrukcję niepełnosprawności, na fakt konstruowania niepełnosprawności intelektualnej przez dyskurs publiczny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Woynarowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Woynarowska |
Rymowanki dla dużych dzieci. Wydanie 2.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wisława Szymborska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wisława Szymborska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Matthew Woodring Stover |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Matthew Woodring Stover |
Marka odzieży: Mitex
Model odzieży: Care
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: NIE
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 60%, elastan 40%,
Wyszczuplający: TAK
Modelujące: TAK
OpisProducenta:
CARE to wysokie, niezwykle eleganckie figi typu „wysoka talia”, modelujące brzuch, talię oraz linię bioder. Dzięki wyjątkowemu krojowi podnoszą i modelują pośladki.
- góra wykończona delikatną obszywką z paskiem silikonowym, dzięki czemu bielizna zawsze pozostaje na swoim miejscui
- przód ozdobiony przeźroczystymi wstawkami
Figi Care wykonane są delikatnej i jednocześnie mocnej dzianiny, przepuszczającej powietrze. Będą stanowiły idealne uzupełnienie codziennej garderoby.
Skład: 60% poliamid, 40% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Figi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Wzory listów i pism niemieckich. Poradnik oraz słownik.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Rusz głową. Obserwuję. 4-5 lat
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |