Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Muchamore |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Muchamore |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GAIA |
Kod producenta | GAIBI594 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GAIA |
Kod producenta | GAIBI594 |
Drzewa iglaste i owady na nich żerujące.
Oprawa broszurowa.
Strony 184.
Format 13,0x19,5 cm.
Szanowni Leśnicy!
Oto rafia do Waszych rąk książka niezbędna w bibliotece każdego leśnika, który otacza opieką las.
Opisy ponad 180 najważniejszych gospodarczo i najczęściej spotykanych owadów żerujących na drzewach iglastych rosnących w polskich lasach.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanisław Kinelski, Jacek Stocki, Robert Dzwonkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanisław Kinelski, Jacek Stocki, Robert Dzwonkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | VENA |
Kod producenta | VENBI077 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | VENA |
Kod producenta | VENBI077 |
Słownik związków frazeologicznych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Rzehak, Marcin Wawrzecki, Marzena Paw |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Rzehak, Marcin Wawrzecki, Marzena Paw |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | A.J. Gabryel |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | A.J. Gabryel |
Wyzwania pedagogiki krytycznej i antypedagogiki
format B5
stron 112
oprawa twarda
Wszelkie koncepcje, które nie są łatwe ani oczywiste, mają małe szanse na wejście w obieg powszechny, na uzyskanie statusu ``kanonu`` myśli o wychowaniu. Nie jest to zjawisko nowe ani zaskakujące. Wynika ono po prostu z konieczności dostarczania takich wizji procesu edukacji, które mogą być zrozumiałe przez ogromne zastępy nauczycieli praktycznie zaangażowanych w proces kształcenia. Uważa się, że funkcją pedagogiki jest dostarczanie nauczycielom ``przepisów`` na uzyskiwanie zakładanych celów, swoistej ``technologii działania edukacyjnego``. Niezwykła złożoność procesów edukacyjnych powoduje jednak, że owe proste i zrozumiałe dla wszystkich, łatwe do praktycznego stosowania teorie okazują się raz za razem mistyfikacjami. Rodzi to zniechęcenie, stwarza konflikt ``praktyków`` z ``teoretykami`` i..wywołuje jeszcze większe zapotrzebowanie na oczywistość i prostotę.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Szkudlarek, Bogusław Śliwerski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Szkudlarek, Bogusław Śliwerski |
Scooby-Doo! Zabawy. W 80 dni dookoła świata
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Tajemnice kodu Leonarda Da Vinci. Od lini róży do lini krwi
format 21,5 x 28 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sangett Duchane |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sangett Duchane |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | CORNILLEAU |
Kod producenta | 201450 |
EAN | 3222762014508 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | CORNILLEAU |
Kod producenta | 201450 |
EAN | 3222762014508 |
Źródła sukcesu szkolnego młodzieży licealnej
format B5
stron 200
oprawa miękka
Tematyka książki jest związana z najbardziej aktualnymi pytaniami stawianymi przez wszystkie osoby uczestniczące w procesie edukacji - Co można zrobić, jakie warunki stworzyć, jakie działania podjąć, aby w pełni wykorzystać potencjał uczniów? Pytanie to zostało uzupełnione o szereg pytań szczegółowych: W jakim stopniu poziom intelektualny i poziom rozwoju emocjonalnego sprzyjają odnoszeniu sukcesu szkolnego? Jakie działania mogą podjąć rodzice uczniów? Jakie działania proponowane przez szkołę są najcenniejsze dla rozwoju możliwości ucznia? Jakie działania związane ze środowiskiem rodzinnym i szkolnym mogą stać się przeszkodą ograniczającą rozwój? Opracowanie to jest oparte na badaniach, które były prowadzone wśród młodzieży licealnej, ich nauczycieli i rodziców. Dzięki temu odpowiedzi na pytania, które stały się asumptem do poszukiwań pochodzą z trzech płaszczyzn - od uczniów, rodziców i nauczycieli. Pozwala to na pełniejszą i bardziej wnikliwą analizę zagadnienia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Krystyna Boryszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Krystyna Boryszewska |
Język angielski Gateway Plus 1 ćwiczenia LO
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Annie Cornford |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Annie Cornford |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Zaniewicz, Bożena Dąbrowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Zaniewicz, Bożena Dąbrowska |
Mała akademia kogutka Ziutka. Biedronka. Malowanka aktywizująca
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Zajączkowska, Agata Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Zajączkowska, Agata Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joe Simpson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joe Simpson |
Wychowanie do wolności. Pedagogika Rudolfa Steinera. Obrazy i relacje z międzynarodowego ruchu szkół
format B5
stron 338
oprawa twarda
Pedagogika prezentowana w Wychowaniu do wolności odrzuca pragmatyczny, w istocie postherbartowski model technologii wychowania, sprowadzający się do manipulacji człowiekiem, przywracając mu jego duchowy wymiar: nauczyciel szkoły waldorfskiej nie urabia wychowanka, nie wtłacza go w gotowe wzorce ``ról społecznych``, nie narzuca mu spreparowanego światopoglądu, lecz pomaga mu w jego wysiłku stawania się, dorabiania się osobowości w wysiłku bycia człowieka jako bytu przytomnego w świecie, w jego autonomicznym rozwoju ku wewnętrznej wolności sądzenia i stanowienia o sobie i świecie. Spirytualistyczno-teozoficzny (antropozoficzny) fundament filozofii Rudolfa Steinera może się wydawać Czytelnikowi kontrowersyjny ze względu na swój radykalnie alternatywny i uniwersalistyczny charakter, i taką też może się mu jawić wywiedziona z niego pedagogika, lecz szkoły waldorfskiej przez niemal stulecie swej działalności pokazały swą niezaprzeczalną praktyczną wartość wychowawczo-dydaktyczną, tworząc - w trudnych warunkach konkurencji z systemami szkół państwowych - rzeczywistą dla nich alternatywę. Książka zdaje sprawozdanie z tej działalności już ponad 900 szkół w świecie (w tym kilku w Polsce). Napisana niezwykle komunikatywnie, bogato ilustrowana, ukazuje obraz pedagogiki radości barwnego dzieciństwa zabawy, naśladowania i fantazji twórczej, poszukującej młodości, nie pozbawionej jednak dobrodziejstwa autorytetu, rozwoju ku samodzielności sądzenia i dojrzałości nieindyferentnej dorosłości.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arne Klingborg, Frans Carlgren |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arne Klingborg, Frans Carlgren |
Język niemiecki Infos 3A podręcznik z ćw. LO
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Gajownik, Birgit Sekulski, Nina Drabich |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Gajownik, Birgit Sekulski, Nina Drabich |