Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ksawery De Montepin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ksawery De Montepin |
Książeczka maluszka. Psoty maleństwa.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Louis De Wohl |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Louis De Wohl |
Puzzle maxi 24 elementy - Spider man 24437
Jakość zastosowanych materiałów i wyłączna technika druku gwarantują obrazy o przepięknych, żywych i przejrzystych kolorach.
Wymiary obrazka po ułożeniu: 68 x 48 cm.
Wiek: 3+.
SKARPETKI ŚWIECĄCE W CIEMNOŚCI
Cztery fascynujące gry quizowe o różnym stopniu trudności i skomplikowania zapewnia Wam wiele godzin doskonałej zabawy w gronie przyjaciół i rodziny.
Wyścig przez wieki – przyda Wam się wiedza z każdej z epok, ważny jest też duch rywalizacji i refleks.
Powrót do przyszłości – tutaj liczy się współpraca i odrobina ryzyka.
Wehikuł czasu – gra na planszy z ruchomymi tarczami, istotne jest planowanie ruchu.
Burza mózgów – teleturniej wiedzy – wszyscy odpowiadają na te same pytania. Kto wykaże się największą wiedzą?
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza z obrotowymi tarczami
- 98 kart z pytaniami
- 12 kart odpowiedzi
- 4 pionki
- kostka do gry
- instrukcja
Liczba graczy: 2-4
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: 40-60 min.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Pia Hagmar |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Pia Hagmar |
Marka odzieży: Steven
Model odzieży: 071-129 Joy
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: NIE
Płeć kupującego: Dziewczynka
Składnik surowcowy: bawełna 70%, poliamid 22%, polipropylen 6%,
OpisProducenta:
Bawełniane rajstopy dziewczęce JOY z kolekcji Dream Line. Produkowane ze specjalnej podwójnej przędzy, bardziej odpornej na mechacenie. Elastyczne, idealnie dopasowują się do nóżek, nie kurczą się w praniu. Miękkie i wygodne.
Skład: 70% bawelna, 22% poliamid, 6% polipropylen, 2% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: Wzorzyste
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jesus Callejo |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jesus Callejo |
Podstawy przedsiębiorczości Ekonomia stosowana LO kl.1 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Oprawa broszurowa.
Strony 288.
Format 12,5x19,5cm.
\"Ameryka nie istnieje\" to kolejny - obok \"Kobiety na motocyklu\" Anny Jackowskiej i \"Tygla\" Piotra Kossowskiego tytuł z nowej serii Pascala \"Mój prywatny świat\". Wojciech Orliński, znany dziennikarz, pisarz i publicysta, zaprasza do Ameryki, ziemi obiecanej popkultury. Jest to zarówno relacja podróżnika, który przemierzył setki kilometrów tego ogromnego kraju, dziennik spotkania z rzeczywistymi krajobrazami i realnymi ludźmi, jak i fascynujące rozważania o Ameryce reprodukowanej na ekranie telewizorów, w filmach, powieściach, komiksach, piosenkach i grach komputerowych. Autor przedstawia nietypowe szlaki i miejsca, takie jak \"zagubione autostrady\" i \"ghost towns\" - wymarłe miasta, w których m.in. dzieje się akcja znanych filmów (\"Autostopowicz\" w Amboy, \"Bagdad Cafe\" w... Bagdadzie na pustyni Mojave). Pisze o Disneylandzie, którego - cytując Jeana Baudrillarda - \"jawna nierzeczywistość ma odwrócić uwagę od skrywanej nierzeczywistości pobliskiego Los Angeles\", o Missisipi, gdzie Alan Parker kręcił swój słynny film, i przedstawionym tam mieście, której burmistrz, o ironio, jest teraz \"czarny jak głos Louisa Armstronga\", o Las Vegas z sylwetką Gór Źródlanych na horyzoncie i pustynią za rogatkami, Dolinie Krzemowej, Nowej Anglii... Sięga do dziecięcych marzeń o piciu whisky w saloonie na Dzikim Zachodzie i nostalgii za Route 66. Wreszcie skupia się na Ameryce spisków, konspiracji, szalonych teorii i wiecznego braku rozstrzygającego dowodu na cokolwiek, Ameryce, \"co do której nie mamy do końca pewności, czy istnieje, bo wszystko tu jest tak bardzo tajne, że choćby przyszło tysiąc komisji kongresowych i każda z nich powołała tysiąc świadków - to w efekcie tylko będziemy mieli kolejne sekrety dotyczące sekretności sekretów\". Jest ciągle w drodze, od wybrzeża do wybrzeża, od jazzu do hip-hopu, od fikcji do rzeczywistości (i vice versa). Świetna literatura i doskonała intelektualna rozrywka.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Orliński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Orliński |
Little People. Mali odkrywcy. Zwierzęta.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pixi. Ja wiem! Podbój Księżyca.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sabine Both |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sabine Both |
Nauka i zabawa. Kropka w kropkę. Baw się kropkami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Gra Aeroplany - Pionierzy lotnictwa
Po pierwszych wystawach i pokazach lotniczych następuje gwałtowny rozwój konstrukcji lotniczych i gwałtownie przyspiesza podczas I wojny światowej. Nastaje epoka podniebnych pionierów wielkich przelotów - pilotów-śmiałków podejmujących się brawurowych wyczynów. W 1919 r. John Alcock i Arthur Brown samolotem Vickers Vimy jako pierwsi bez międzylądowania pokonują Atlantyk z Nowej Funlandii do Irlandii, a w 1927 r. Charles Lindbergh samotnie przelatuje z Nowego Jorku do Paryża.
Kolejne linie lotnicze powstają jak grzyby po deszczu. Gra „Aeroplany” pozwala odkryć ten fascynujący czas – okres narodzin komercyjnej awiacji. Dzięki grze możesz poznać i doświadczyć trudności i triumfów pionierów pasażerskich linii lotniczych, którzy budowali pierwsze lotniska i tworzyli pierwsze systemy obsługi lotów pasażerskich w Europie i na całym świecie. Poznaj epokę, w której rozwój awiacji pasażerskiej znacząco zwiększył możliwości podróży międzykontynentalnych, a linie lotnicze rozpoczęły walkę o dominację w regionach świata, które obsługują, trwającą aż do dziś.
Liczba graczy: 3 - 5 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 120 minut
Puzzle 260 elementów - Jak wytresować smoka 2: Gonisz!
Wymiary obrazka po ułożeniu: 47 x 33 cm.
format 12,5 x 20,5 cm
stron 320
oprawa miękka
Martwi nie czują, ale czekają. Na kobietę, której piorun usmażył mózg. Harper jest poszukiwaczem ciał. Takim Nieboszczykowym Licznikiem Geigera. Specyficzny talent do odnajdywania zwłok - swój szósty, grobowy zmysł - zyskała po porażeniu piorunem. Jest jedną z nielicznych osób na Ziemi, które przeżyły takie ``pieszczoty``. Stała już nad wieloma dołami, w których porzucono lub ukryto zwłoki różnych nieszczęśników. Także nad grobami, w których razem ze zmarłymi spoczęły tajemnice ich zgonu. Skupiona nad ludzkimi szczątkami, widziała wiele śmierci. Ale ta mogiła zaskoczyła nawet ją. Tłokiem oraz natłokiem spraw, które nie pozwoliły zmarłym spoczywać w pokoju. A żywych zmuszały do powiększenia grona nieboszczyków. I tak, z okolic cmentarnego horroru, wkraczamy w zaklęte rewiry rasowego kryminału.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charlaine Harris |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charlaine Harris |