Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Marka odzieży: Ennywear
Model odzieży: 210080
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: wiskoza 95%, elastan 5%,
Rodzaj dekoltu: łódka
OpisProducenta:
Biała prosta bluzka uszyta z dwóch rodzajów materiałów. Przód bluzki stanowi zadrukowana czarno-żółto satyna z futurystycznym motywem twarzy na tle roślinnym. Dość prosty i delikatny dekolt wykończony odszytą lamówką do spodu. Tył i plisa od kimonowych rękawów wykończone dzianiną wiskozową. Z przodu metalowa blaszka z logo firmy.
Skład:
Tył: 95% wiskoza, 5% elastan.
Przód: 100% poliester.
Modelka na zdjęciu ma 177 cm wzrostu.
Płeć: Kobieta Typ: kimono
10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kevin Steede |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kevin Steede |
Sukienka Sukienka Model S31 Bordo
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Wawiłow |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Wawiłow |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krystyna Kuhn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krystyna Kuhn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Język angielski English in Mind 5 ćwiczenia GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Herbert Puchta, Jeff Stranks |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Herbert Puchta, Jeff Stranks |
Kot Bob i ja. Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Bowen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Bowen |
Sukienka Sukienka Model S31 Beige
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Kostium kąpielowy Doris Ardesia-Incas M-352
Rozmiar | Obwód w biuście | Obwód pod biustem | Figi w komplecie | Obwód bioder | Wysokość tyłu fig |
75D/M | 86-87 cm | 74-78 cm | M | 86-92 cm | 26 cm |
75D/L | 86-87 cm | 74-78 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
75E/M | 88-89 cm | 74-78cm | M | 86-92 cm | 26 cm |
75E/L | 88-89 cm | 74-78 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
75F/M | 90-91 cm | 74-78 cm | M | 86-92 cm | 26 cm |
75F/L | 90-91 cm | 74-78 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
75G/M | 92-93 cm | 74-78 cm | M | 86-92 cm | 26 cm |
75G/L | 92-93 cm | 74-78 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
- | - | - | - | - | |
80D/L | 91-92 cm | 79-82 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
80D/XL | 91-92 cm | 79-82 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
80E/L | 93-94 cm | 79-82 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
80E/XL | 93-94 cm | 79-82 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
80F/L | 95-96 cm | 79-82 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
80F/XL | 95-96 cm | 79-82 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
80G/L | 97-98 cm | 79-82 cm | L | 90-96 cm | 27 cm |
80G/XL | 97-98 cm | 79-82 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
80H/XL | 99-100 cm | 79-82 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
- | - | - | - | - | |
85D/XL | 95-96 cm | 83-87 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
85D/2XL | 95-96 cm | 83-87 cm | 2XL | 98-104 cm | 29 cm |
85E/XL | 97-98 cm | 83-87 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
85E/2XL | 97-98 cm | 83-87 cm | 2XL | 98-104 cm | 29 cm |
85F/XL | 99-100 cm | 83-87 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
85F/2XL | 99-100 cm | 83-87 cm | 2XL | 98-104 cm | 29 cm |
85G/XL | 101-102 cm | 83-87 cm | XL | 94-100 cm | 28 cm |
85G/2XL | 101-102 cm | 83-87 cm | 2XL | 98-104 cm | 29 cm |
85H/2XL | 103-104 cm | 83-87 cm | 2XL | 98-104 cm | 29 cm |
- | - | - | - | - | |
90H/3XL | 106-107 cm | 88-92 cm | 3XL | 102-108 cm | 30 cm |
Ku kulturowej koncepcji pedagogiki
format B5
stron 578
oprawa twarda
Książka składa się z dwóch części. Pierwsza dotyczy metodologicznej relacji pedagogiki wobec kultury i możliwości poznania humanistycznego dokonującego się w ``trudnych syntezach`` złożonych sytuacji poznawczych, czyli między drogami kultury. Druga z nich stawia kwestię ``zysku symbolicznego``, jaki może być udziałem pedagogiki, pod warunkiem podjęcia przez nią wysiłku osadzenia problematyki także w kontekstach narracji zmarginalizowanych, zapomnianych czy zakazanych, a - jak się okazuje - budzących jej wrażliwość kulturową i zrozumienie niezbędnego zakresu osadzenia w kulturze dla każdego typu myślenia i działania edukacyjnego. Prezentowana praca jest więc propozycją (kierunku) strategii naświetlania wybranych tropów dla pedagogiki, zarazem uruchamiającą już częściowo dyskursy, możliwe w pedagogice, i podejmuje próby kilku zapowiedzi aplikacyjnych, które wymagają rzecz jasna dalszych rozwinięć. Uzupełnienia te, zebrane w osobnym tomie, opisuję w zakończeniu pracy. Przedstawiona Czytelnikowi obszerna i wielowątkowa książka nie będzie z pewnością łatwa w odbiorze, choć mam nadzieję, że trud zmierzenia się z nią opłaci się, a przynajmniej unaoczni powagę zadania, jakie współcześnie staje przed pedagogiką jako całością, choć nie zawsze jesteśmy tego świadomi, czy na to przygotowani.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Jaworska-Witkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Jaworska-Witkowska |
BODYSTOCKING F213 - BODY Z RAJSTOPAMI
Święta w Roku Kościelnym Praktyczne propozycje na lekcje religii i nabożeństwa dla dzieci
Egzamin zawodowy. Technik elektronik. Testy i zadania z rozwiązaniami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | S.Żaba I Inni, Leokadia Praga-Czaplicka, Jadwiga Wilczak, Darius |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | S.Żaba I Inni, Leokadia Praga-Czaplicka, Jadwiga Wilczak, Darius |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Astrid Rosenfeld |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Astrid Rosenfeld |
Między nami graczami. Opowieści z Narnii.
Gry dydaktyczne na motywach lektur szkolnych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Kowalski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Kowalski |