Gra ta przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6-12 lat, którzy rozpoczynają lub niedawno rozpoczęli naukę angielskiego. Celem gry jest połączenie nauki z zabawą. Gracze dążą do mety, zdobywając punkty, bawiąc się i, co najważniejsze, mówiąc po angielsku. Umiejętności, które zdobywają i utrwalają podczas gry to: zadawanie prostych pytań i udzielanie na nie odpowiedzi (czasownik TO BE), poznawanie i utrwalanie nazw cyfr i kolorów.
Instrukcja:
Gracze rozkładają planszę i kartę z zestawem odpowiedzi. Następnie układają animowane kartoniki, tak aby nie było widać pytań, oraz karty z pytaniami obok planszy. Grę rozpoczyna osoba, która jest najmłodsza. Rzuca kostką i przesuwa się o daną liczbę oczek. Gracze stają na polach o różnych kolorach. Jeśli gracz stanie na polu oznaczonym kolorem:
- zielonym - wybiera animowany kartonik, czyta pytanie, ogląda obrazek i podaje odpowiedź mówiąc i jednocześnie wskazując ją na karcie odpowiedzi;
- czerwonym - bierze kartę z pytaniem \"How many?\", czyta i odpowiada na pytanie;
- niebieskim - ciągnie kartę z pytaniem \"What colour is it?\", czyta i odpowiada na pytanie.
Jeśli gracz odpowie poprawnie zabiera kartonik lub kartę. Jeśli gracz odpowie poprawnie zabiera kartonik lub kartę. Jeśli nie odpowie lub odpowie niewłaściwie, kartonik lub karta wraca na swoje miejsce (wszystkie odpowiedzi znajdują się w instrukcji).
Na pozostałych polach gracz wykonuje polecenia typu: \"przesuń się o 2 pola do przodu\", \"tracisz kolejkę\" itd. - szczegółowy opis podany jest w instrukcji z odpowiedziami). Gracze otrzymują punkty za przybycie na metę kolejno: 5,4,3,2,1 pkt. Po dojściu na metę gracze sumują punkty, które znajdują się na animowanych kartonikach (2 punkty za poprawna odpowiedź) i kartach z pytaniami (1 punkt za poprawną odpowiedź) i dopiero wtedy okazuje się, kto wygrał grę.
Zawartość pudełka:
- plansza,
- 32 animowane kartoniki
- 24 karty z pytaniem \"How many?\"
- 24 karty z pytaniem \"What coulour is it?\"
- karta odpowiedzi z instrukcją
- 4 pionki + kostka
- zestaw odpowiedzi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Język angielski New Inspiration 1 ćwiczenia GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Judy Garton-Sprenger, Philip Prowse |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Judy Garton-Sprenger, Philip Prowse |
Gryzmoły bazgroły 2. Zabawy z wyobraźnią
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Wiek: 5+
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Alessandro Del Piero. Gramy dalej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Del Piero Alessandro |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Del Piero Alessandro |
Oxford. Obrazkowy słownik angielsko-polski
stron 64
format 22 x 27,5 cm
oprawa miękka
Obrazkowy słownik angielsko-polski został opracowany dla najmłodszych dzieci rozpoczynających swoją przygodę z językiem angielskim. Zawiera hasła angielskie z przykładami ich użycia. Uczy korzystania ze słownika dwujęzycznego, czyli pomaga sprawdzić znaczenie danego wyrazu angielskiego. Stanowi też wsparcie dla maluchów uczących się tego języka. Piękne i dowcipne ilustracje pomagają zapamiętać dane hasło Gdy sprawdzisz znaczenie słowa ``crying``, zobaczysz krokodyle łzy. Dowiesz się także, w czyjej zupie pływa mucha. W towarzystwie uroczystych zwierząt (małpek, kotków, myszek i żabek) poznasz ponad 500 angielskich słów w układzie alfabetycznym oraz przykłady ich użycia. W części obrazkowej słownika (na końcu książki) znajdziesz specjalnie opracowane strony, przedstawiające różne scenki, m.in. wizytę w przychodni, piknik w parku, przygody w kosmosie, szkolny dzień sportu, a także ulubionych bohaterów wielu bajek. Podpisy pod ilustracjami zostały zamieszczone wyłącznie w języku angielskim, aby zachęcić młodych czytelników do sprawdzenia swojej znajomości języka angielskiego. Na ostatniej stronie książki podano wszystkie te hasła z ich polskimi odpowiednikami. Korzystaj z oksfordzkiego Obrazkowego słownika angielsko-polskiego - na każdej stronie znajdziesz wiele niespodzianek!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sheila Pemberton, Val Biro, Piotr Rosikoń |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sheila Pemberton, Val Biro, Piotr Rosikoń |
Zabawa i nauka ze zwierzętami. Zgadywanki, kolorowanki
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Język angielski English Explorer New 3 ćwiczenia GIMN
Znakomite powtórzenie i utrwalenie treści z lekcji
Dodatkowy trening przygotowujący do egzaminu
Materiał uzupełniający treść lekcji
Materiały National Geographic Learning
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jane Bailey, Helen Stephenson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jane Bailey, Helen Stephenson |
BIUSTONOSZ DLA NASTOLATKI TBC 615 A6
COACHING Podstawy umiejętności
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Rogers |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Rogers |
Edukacyjna gra elektroniczna - Nasi przyjaciele
Gra pomaga dzieciom w wyszukiwaniu różnic, w odnajdywaniu i kojarzeniu wspólnych cech, w wyszukiwaniu różnic oraz w poznawaniu kształtów i kolorów. Podczas zabawy dzieci uczą się liczyć, poznają zwierzątka i ich zwyczaje - gdzie mieszkają i jakie zostawiają ślady.
W trakcie zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową. Ucząc się podnoszą swój poziom intelektualny.
Na 12 planszach przygotowaliśmy do rozwiązania 99 zadań. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt. Jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka specjalnym długopisem odpowiedni punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi lampka zapali się. W przypadku złej odpowiedzi, lampka nie zapali się.
Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do gry należy zainstalować baterię 9V. Gra nie zawiera baterii.
Gra Przyroda- Mózg elektronowy
Poznaj ciekawe gatunki:
- ptaków,
- ssaków,
- gadów,
- owadów,
- ryb,
- kwiatów,
i liście drzew.
Zawartość pudełka:
- pudełko z diodą,
- dwustronne plansze- 12 szt.,
- instrukcja.
Wiek: 6+
format 23 x27 cm
Wspaniale ilustrowana syntetyczna historia sztuki pokazuje początki i ewolucję doświadczeń plastycznych i architektonicznych we wszystkich okresach historycznych. Umożliwia poznanie dokonań artystycznych w powiązaniu z dziejami ludzkości: od naskalnej sztuki grot Lascaux po obrazy Picassa, od piramid egipskich po islamskie meczety i od gotyckich katedr po chińską ceramikę.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mary Hollingsworth |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mary Hollingsworth |
oprawa całokartonowa
stron 12
format 14,0 x 14,0 cm
Zbiór zadań z elektrotechniki. Zbiór zadań
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Markiewicz Aleksy |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Markiewicz Aleksy |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |