Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Amadeusz Putzlacher |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Amadeusz Putzlacher |
Matematyka SP kl.5 zbiór testów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gabriela Wysokińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gabriela Wysokińska |
W moim obcym kraju. Dziennik więzienny 1944.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hans Fallada |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hans Fallada |
Gwiazdy czytają- Duch w butelce i inne bajki + płyta CD
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | DanHen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | DanHen |
Płeć kulturowa nauczycieli.
Funkcjonowanie w roli zawodowej.
Format B5
Objętość 192 stron
Oprawa twarda, szyta
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Rubacha, Mariola Chomczyńska-Rubacha |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Rubacha, Mariola Chomczyńska-Rubacha |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Colleen Houck |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Colleen Houck |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Instytucje wsparcia dziecka i rodziny. Zagadnienia podstawowe
format B5
stron 132
oprawa miękka
Celem niniejszego opracowania jest przybliżenie wiedzy na temat zadań instytucji wsparcia dziecka i rodziny przede wszystkim na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa, ponieważ perspektywa pedagogiczna ich funkcjonowania jest osadzona w realiach wyznaczonych przez ustawodawcę. Zawarte w aktach prawnych wiadomości dotyczące poszczególnych instytucji mają przy tym charakter elementarny, natomiast ich znajomość wśród pedagogów nie wydaje się powszechna. Dlatego też do przygotowania niniejszej pracy posłużyły źródła prawa oraz możliwie szeroki zakres ogólnych publikacji pedagogicznych, w których opisano poszczególne instytucje wsparcia dziecka i rodziny. Niezwykle przydatne okazały się encyklopedie i słowniki oraz opracowania podręcznikowe na temat subdyscyplin pedagogicznych. Cennym źródłem wiedzy były także prace poświęcone poszczególnym instytucjom. Z uwagi na to, że książka przedstawia zagadnienia podstawowe dotyczące tytułowej problematyki, nie sięgnięto do opracowań szczegółowych na temat poszczególnych podmiotów wsparcia dziecka i rodziny. W pracy zamieszczono przypisy, które wskazują na opracowania istotne dla opisanego zagadnienia i są wskazówką dla osób, które pragnęłyby zgłębiać wiedzę dotyczącą instytucji wsparcia dziecka i rodziny, fragmenty zaś, w których nie wskazano źródła, pochodzą z aktów prawnych. Zastosowano przy tym możliwie pełne opisy wykorzystanych pozycji, zwłaszcza opracowań encyklopedycznych i słownikowych, w przypadku których wskazano nie tylko publikacje, lecz także poszczególne hasła i ich autorów. Znalazło to również odzwierciedlenie w bibliografii, w której w ten sposób uporządkowano poszczególne pozycje, a oprócz nich umieszczono także omówione w tekście akty prawne, ze wskazaniem miejsc ich promulgacji, oraz strony internetowe. Opracowanie wydaje się nowatorskie, ponieważ w dotychczasowym piśmiennictwie pedagogicznym nie ma publikacji kompleksowo charakteryzującej podmioty wspierające dzieci i rodziny, a ponadto niektóre z tych instytucji funkcjonują od niedawna i nie doczekały się jeszcze naukowego zainteresowania. Wiele instytucji zmieniło swoje dotychczasowe nazwy, co uwzględniono w pracy, a co też ma walor poznawczy. Publikacja systematyzuje przy tym wiedzę z zakresu rożnych subdyscyplin pedagogiki, zwłaszcza społecznej, opiekuńczo-wychowawczej specjalnej i resocjalizacyjnej, co czyni ją pożyteczną dla szerokiego grona pedagogów i innych specjalistów zajmujących się problematyką dziecka i rodziny. Można wyrazić nadzieję, że niniejsze opracowanie spełni oczekiwania Czytelników, którzy w celu poszerzenia pedagogicznej perspektywy zechcą się zapoznać z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi instytucji wspierających dzieci i rodziny. Być może książka okaże się też przydatna do pogłębionych analiz funkcjonowania poszczególnych instytucji albo wręcz do nich zainspiruje. Istnienie i działalność tychże instytucji stanowią bowiem o praktycznym wymiarze pedagogiki. dr Beata Krajewska
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Krajewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Krajewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeffrey Robinson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeffrey Robinson |
Język polski Powtórka z literatury GIMN kl.3 streszczenia, omówienia, analizy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Włodarczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Włodarczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jorg Vierke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jorg Vierke |
100 przełęczy alpejskich na motocyklu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heinz E. Studt |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heinz E. Studt |
stron 268 format 13 x 20 cm oprawa broszurowa Powszechnie wiadomo, że pierwsza miłość dopadnie każdego. Nawet tak długo opierające się jej istoty, jak Ania Szuch. Niedawno nie pojmowała, po co tracić czas na chłopaków, a teraz bez przerwy myśli o jednym z nich. Czy miłość może wszystko wypaczyć?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Majgier |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Majgier |
Cornette pm 328/43 on the way 2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | CORNETTE |
Kod producenta | CORPM328/43 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | CORNETTE |
Kod producenta | CORPM328/43 |
Rozmiar | Obwód w biodrach |
S/M | 84-91 cm |
L/XL | 92-101 cm |
Mapa. Rosja, Ukraina, Białoruś 1:2 000 000. Marco Polo.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |