Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiktor Suworow |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiktor Suworow |
Język niemiecki Vademecum mini GIMN kl.1-3 i LO kl.1-3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Jaszczuk, Agnieszka Nemś-Przebinda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Jaszczuk, Agnieszka Nemś-Przebinda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Marka odzieży: Gorsenia
Model odzieży: K209 Xenia
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 90%, elastan 7%, poliester 3%,
Druty: TAK
Fiszbiny pionowe: TAK
Kieszonki na wkładki: TAK
Liczba haftek poziomych: 3
Liczba haftek pionowych: 2
Miejsce zapięcia: tył
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Śliczny, czarny biustonosz typu balkonetka. Niezwykle elegancki, nadaje piersiom piękny zaokrąglony kształt zapewniając idealne podtrzymanie. Miseczka gładka, składa się z trzech części połączonych pionowymi szwami, w górnej krawędzi wykończona ozdobną taśmą. Mostek gładki. Całą ozdobą biustonosza są trzy elastyczne paseczki nad miseczkami - odchodzące od ramiączek i dochodzące do środka. Na łączeniu paseczków z ramiączkiem oraz na środku biustonosza śliczna gipiurowa aplikacja ozdobiona cyrkoniami. Ramiączka regulowane, nie odpinane, różnej szerokości - w zależności od rozmiaru.
Boczki wzmocnione dodatkowymi fiszbinami, wykonane z dobrze utrzymującej biustonosz na właściwym miejscu lycry. Zapięcie: haftka dwurzędowa z 3-stopniową regulacją obwodu.
Do kompletu polecamy figi K210.
Skład: 90% poliamid, 7% elastan, 3% poliester.
Płeć: Kobieta Typ: usztywniany
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bozidar Jezernik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bozidar Jezernik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | JULIMEX |
Kod producenta | JULWS04 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | JULIMEX |
Kod producenta | JULWS04 |
Pedagogia przeżycia estetycznego
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jadwiga Lach-Rosocha |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jadwiga Lach-Rosocha |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Uczę się czytać. Cztery łapy i ogon, czyli opowiadania o zwierzętach
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek |
Matematyka Krok po kroku SP kl.5 podręcznik
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Jerzy Pawlak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Jerzy Pawlak |
Wprowadzenie do pedagogiki. Wybór tekstów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leppert Roman, Teresa Jaworska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leppert Roman, Teresa Jaworska |
Kałasznikow Kebab. Reportaże wojenne.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Badkhen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Badkhen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alex Capus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alex Capus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Figi damskie bikini L-122BI-02
Tropiciele 4-latka wyprawka matematyczna cz.1 2014
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Gawrońska, Emilia Raczek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Gawrońska, Emilia Raczek |
Liczę w pamięci 3. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100
oprawa miękka
stron 32
Książeczki z serii Liczę w pamięci to bogaty zbiór zadań dotyczących czterech podstawowych działań arytmetycznych, które swoją przystępną i zabawową formą służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań.
Rozwiązywanie zadań nie służy pamięciowemu opanowaniu umiejętności liczenia. Jest raczej propozycją aktywnej nauki, opartej na kształceniu zdolności formułowania wniosków i samodzielnemu dochodzeniu do wyniku działania. Taki model uczenia się sprzyja stymulowaniu uzdolnień matematycznych u dzieci i wzmacnia ich odporność emocjonalną, potrzebną przy pokonywaniu trudności w przyswajaniu abstrakcyjnego materiału.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Cudnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Cudnik |