Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksander Rawicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksander Rawicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Adamczewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jerzy Adamczewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | A.R. Reystone |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | A.R. Reystone |
Wiedźmin. Tom 6. Wieża Jaskółki.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Sapkowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Sapkowski |
Język rosyjski Stupieni 3 podręcznik z ćw. SP
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Żelezik, Beata Gawęcka-Ajchel |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Żelezik, Beata Gawęcka-Ajchel |
Puzzle 120 elementów Pinocchio
Plany miesięczne 5-latki. Luty-czerwiec.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Salach |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Salach |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ferro Marc |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ferro Marc |
1001 budynków, które musisz zobaczyć
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mark Irving |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mark Irving |
Sprawdziany umiejętności dla uczniów SP kl.4-6 Test
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Surogatka. Jak moja mama urodziła mi syna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sara Connell |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sara Connell |
Gdańsk. Atlas miasta z przewodnikiem kibica.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 280
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa miękka
Musimy zmienić naszą świadomość, wytworzyć w świecie więcej energii medytacyjnej i miłości. Powinniśmy zniszczyć to, co stare - brzydotę świata, zgniłe ideologię, głupią dyskryminację, idiotyczne przesądy - i doprowadzić do powstania nowej istoty ludzkiej o świeżym spojrzeniu i nowych wartościach. Oderwać się od przeszłości - na tym właśnie polega bunt.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Osho |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Osho |
Kodeks postępowania administracyjnego. Stan prawny 1 lutego 2014r.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lech Krzyżanowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lech Krzyżanowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elena Ferrante |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elena Ferrante |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | DKaren |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | DKaren |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Język angielski New Adventures Pre-Intermediate Teacher`s Book GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ben Wetz With Diana Pye |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ben Wetz With Diana Pye |