Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorata Krassowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorata Krassowska |
Metapamięć. Perpektywa psychologiczna i kliniczna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Małgorzata Szepietowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Małgorzata Szepietowska |
Bluzka Damska Model O-35-010 BLACK
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Gorsenia biustonosz k146 verona
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORBI146V |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORBI146V |
Klasyka światowa. Lampa Aladyna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maggie O Farrell |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maggie O Farrell |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Remigiusz Grzela |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Remigiusz Grzela |
Miłosz w szkole. Szkice interpretacyjne
Ich omówienia:
obejmują wszystkie lub prawie wszystkie wiersze poety, które pojawiają się w podręcznikach szkolnych od szkół podstawowych po ponadgimnazjalne; uwzględniają współczesny stan badań nad twórczością i biografią Miłosza, a także niejednokrotnie przynoszą nowe spojrzenie na jego utwory.
Uczniowie i studenci znajdą w książce informacje pomocne w poznawaniu dzieła Miłosza, nauczyciele zaś - inspirację do nowych interpretacji i pomysłów metodycznych. Mamy nadzieję, że lektura Miłosza w szkole... stanie się zaczynem indywidualnych fascynacji twórczością artysty.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jarosław Klejnocki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jarosław Klejnocki |
Dostępne rozmiary: S/M
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSBODG306 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSBODG306 |
Mądra Mysz. Dawniej i dziś. Jak żyły dzieci przed stu lat, a jak żyją dzisiaj
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Christa Holtei |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Christa Holtei |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Seewald |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Seewald |
Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie - przewodnik po metodach aktywizujących
Oprawa: miękka
Format: 210x297
Rok wydania: 2010
Przewodnik po metodach aktywizujących.
Wspaniała pomoc dydaktyczna dla każdego nauczyciela! Wszystkie proponowane metody zostały wypróbowane na pierwszej linii edukacyjnego frontu- czyli w szkolnej sali! Okazały się absolutnym strzałem w dziesiątkę!
Ty i Twój uczeń znajdziecie tu aktywne metody, które pomogą Wam:
Cielawie przeprowadzić zajęcia!
Mądrze zaplanować i ocenić naukę (dział, semestr)!
Rozwijać nowe umiejętności (komunikacja, analiza, kreacja)!
Stworzyć w grupie klimat przyjaźni i zaufania!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Owczarska, Anna Moszyńska, Edyta Brudnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Owczarska, Anna Moszyńska, Edyta Brudnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pixi. Ja wiem! Podbój Księżyca.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Kłosińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Kłosińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lee Child |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lee Child |