„Rymowanki - Naśladowanki\" autorstwa Agnieszki Kornackiej to propozycja zestawu zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym. Głównym celem przedstawionych zabaw jest kształtowanie mowy właściwej u podopiecznych. Wyrazy dźwiękonaśladowcze stanowiące główny element ćwiczeń są - jak twierdzi sama autorka -bardzo atrakcyjnym materiałem zarówno dla dzieci, które nie potrafią jeszcze prawidłowo wypowiedzieć wszystkich słów, jak również dla tych, u których występują zaburzenia lub wady wymowy. Wartość merytoryczna i edukacyjna ćwiczeń z całą pewnością pozwala na ich wykorzystanie w pracy z podopiecznymi podczas zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych, logorytmiki oraz terapii logopedycznej. (...)Zaprezentowane historyjki dają nauczycielowi szeroką gamę możliwości ich wykorzystania w procesie dydaktyczno-wychowawczym np. w celu kształtowania umiejętność werbalizowania myśli w formie wypowiedzi ustnej, układania opowiadania z uwzględnienie właściwej chronologii, tworzenia opowiadania twórczego.
(...)Ponadto tematyka historyjek, umożliwia realizację treści wychowawczych np. związanych z kształtowaniem się zachowań prospołecznych, opieki nad zwierzętami, właściwych nawyków dotyczących higieny osobistej.
(...)Uważam, że przygotowane opracowanie będzie cennym materiałem do pracy zarówno dla wychowawców z przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, jak i terapeutów oraz rodziców.
Tytuły historyjek obrazkowych:
1. Mucha (4 il.)
2. Kałuża (4 il.)
3. Prr... (4 il.)
4. Pobudka (4 il.)
5. Zimny wiatr (4 il.)
6. U lekarza (4 il.)
7. Urodziny (4 il.)
8. Goście (4 il.)
Do każdej historyjki znajdziecie Państwo scenariusz zajęcia oraz na płycie CD wyrazy dźwiękonaśladowcze.
„Rymowanki - Naśladowanki\" autorstwa Agnieszki Kornackiej to propozycja zestawu zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym. Głównym celem przedstawionych zabaw jest kształtowanie mowy właściwej u podopiecznych. Wyrazy dźwiękonaśladowcze stanowiące główny element ćwiczeń są - jak twierdzi sama autorka -bardzo atrakcyjnym materiałem zarówno dla dzieci, które nie potrafią jeszcze prawidłowo wypowiedzieć wszystkich słów, jak również dla tych, u których występują zaburzenia lub wady wymowy. Wartość merytoryczna i edukacyjna ćwiczeń z całą pewnością pozwala na ich wykorzystanie w pracy z podopiecznymi podczas zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych, logorytmiki oraz terapii logopedycznej. (...)Zaprezentowane historyjki dają nauczycielowi szeroką gamę możliwości ich wykorzystania w procesie dydaktyczno-wychowawczym np. w celu kształtowania umiejętność werbalizowania myśli w formie wypowiedzi ustnej, układania opowiadania z uwzględnienie właściwej chronologii, tworzenia opowiadania twórczego.
(...)Ponadto tematyka historyjek, umożliwia realizację treści wychowawczych np. związanych z kształtowaniem się zachowań prospołecznych, opieki nad zwierzętami, właściwych nawyków dotyczących higieny osobistej.
(...)Uważam, że przygotowane opracowanie będzie cennym materiałem do pracy zarówno dla wychowawców z przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, jak i terapeutów oraz rodziców.
Tytuły historyjek obrazkowych:
1. Tęcza (4 il.)
2. Śmiech to zdrowie (4 il.)
3. Ptaki (4 il.)
4. Hałas (4 il.)
5. Porządki (4 il.)
6. Karmnik (4 il.)
7. Wybita szyba (4 il.)
8. Pociąg (4 il.)
„Rymowanki - Naśladowanki\" autorstwa Agnieszki Kornackiej to propozycja zestawu zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym. Głównym celem przedstawionych zabaw jest kształtowanie mowy właściwej u podopiecznych. Wyrazy dźwiękonaśladowcze stanowiące główny element ćwiczeń są - jak twierdzi sama autorka -bardzo atrakcyjnym materiałem zarówno dla dzieci, które nie potrafią jeszcze prawidłowo wypowiedzieć wszystkich słów, jak również dla tych, u których występują zaburzenia lub wady wymowy. Wartość merytoryczna i edukacyjna ćwiczeń z całą pewnością pozwala na ich wykorzystanie w pracy z podopiecznymi podczas zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych, logorytmiki oraz terapii logopedycznej. (...)Zaprezentowane historyjki dają nauczycielowi szeroką gamę możliwości ich wykorzystania w procesie dydaktyczno-wychowawczym np. w celu kształtowania umiejętność werbalizowania myśli w formie wypowiedzi ustnej, układania opowiadania z uwzględnienie właściwej chronologii, tworzenia opowiadania twórczego.
(...)Ponadto tematyka historyjek, umożliwia realizację treści wychowawczych np. związanych z kształtowaniem się zachowań prospołecznych, opieki nad zwierzętami, właściwych nawyków dotyczących higieny osobistej.
(...)Uważam, że przygotowane opracowanie będzie cennym materiałem do pracy zarówno dla wychowawców z przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, jak i terapeutów oraz rodziców.
Tytuły historyjek obrazkowych:
1. Głodna świnka (4 il.)
2. Bolący ząbek (4 il.)
3. Zimowy sen (4 il.)
4. Grzybobranie (4 il.)
5. Skacząca piłka (4 il.)
6. Żabka i bocian (4 il.)
7. Kolorowe kanapeczki (4 il.)
8. Nad morzem (4 il.)
Do każdej historyjki znajdziecie Państwo w książce Rymowanki-Naśladowanki scenariusz zajęcia oraz na płycie CD wyrazy dźwiękonaśladowcze.
Zestaw 4 zawiera:
72 kolorowe, laminowane rysunki o wym. 160x240 mm
80 kartonowych pasków z wyrazami i wyrażeniami o wym. 100x500 mm
książka przewodnik z około 100-u propozycjami zabaw z zastosowaniem czytania globalnego
Całość spakowana w pudełku.
Tematyka zestawu:
Znam tradycje świąteczne
Dostrzegam ludzi wokół mnie
Używam magicznych słów
Książka: przewodnik dla nauczyciela i rodzica - scenariusze zabaw.
Tematy:
1.Orientuję się w czasie.
2. Ubieram się właściwie.
3. Dbam o siebie i otoczenie.
Format ilustracji: 160x240 mm;
Format pasków z wyrazami i wyrażeniami: 100x490 mm;
Ilość kolorowych, laminowanych ilustracji: 71 szt.
Ilość wyrazów, wyrażeń i zdań: 79 szt.